Bursa Construcțiilor Investiții Piața Imobiliară Prețuri Amenajări Proiecte Locuinte
 arhivă reviste:     Autorizații   Certificate   Licitații      Newsletter     Abonează-te   LogIn Abonați   Despre noi 
 arhivă articole:    
 Prima Pagină
 Ştirile Zilei
 Locuinţe
 Piaţa Imobiliară
 Proiecte
 Amenajări
 Smart City
 Materiale
 Preţuri
 Finanţare
 Investiţii
 Perspective
 Consilier
 Legea
 Companii
 Internaţional
Reviste
Bursa Construcțiilor numărul 1 / 2019
Bursa Construcțiilor numărul 8 / 2018
Bursa Construcțiilor numărul 7 / 2018
Bursa Construcțiilor numărul 6 / 2018
Stiri
Piatraonline își deschide o rețea de francize
08.11.2018
Alte articole din secțiune
  • Piața terenurilor s-a dublat în 2018
  • Sectorul construcțiilor a scăzut cu 4,9% în ianuarie
  • Materialele izolante, creștere cu 30% a vânzărilor în 2018
  • RE/MAX România a intermediat anul trecut peste 2.500 de tranzacții imobiliare
  • Reff și Asociații a asistat MAS Real Estate în achiziția unui portofoliu
  • Firea anunță construirea unei Săli Polivalente la București
  • Palatul Maurice Blank, fosta ambasadă a SUA la București, nu și-a găsit cumpărător
  • Napoca Construcții încearcă să evite insolvența
  • One United Properties, obligată să suspende lucrările de construcție din Floreasca
  • Mastercard, donație de un milion euro
  • Adrian Mînzat, noul director general al companiei Brikston
  • "Se urmărește, la nivel european, reabilitarea fondului național de clădiri"
  • "Agenda 2030 pentru dezvoltare durabilă - o prioritate a autorităților"
  • "Polistirenul expandat, cea mai eficientă soluție de izolare termică"
  • "Eficiența energetică și reciclarea permanentă a materialelor - principalele standarde din construcții"
  •      Rock Star Construct, compania care deține brandul PIATRAONLINE, își extinde businessul și deschide o rețea de francize.
         Mariana Constantinescu Brădescu, managing partner al PIATRAONLINE a declarat: "Scopul pe care îl urmărim este de a deschide o rețea de francize PIATRAONLINE care să le dea și clienților din Iași, Timișoara, Cluj, Craiova sau Brașov posibilitatea să simtă pe pielea lor cât de versatilă e piatra naturală. Suntem într-un punct de stabilitate și ne dorim extinderea afacerii, iar franciza este cel mai bun pas pe care îl putem face în acest moment".
         Costul asociat achiziției francizei PIATRAONLINE va fi stabilit în func-ție de suprafața spațiului care ar trebui să aibă între 180 și 300 mp.
         Mariana Constantinescu Brădescu a explicat: "Așteptările noastre sunt acelea de a ne găsi parteneri în orașele mari ale României. Nu am riscat poziția noas-tră pe piață sau situația financiară a companiei. Aici (n.r. București) va rămâne un singur showroom, însă avem alte zone pe care le urmărim, orașe în care planul nostru ar fi să înființăm showroom-uri între 180-300 metri pătrați. Ne vom duce în zona 100.000 până la 200.000 euro pe showroom".
         PIATRAONLINE, cel mai mare showroom și magazin online de piatră naturală, a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de 24 milioane lei, adică aproximativ 5.300.000 euro.
          
     
    TEONA TOMOIAGĂ
     
    [ tipărește articolul ] Tipărește articolul
     
    .