Bursa Construcțiilor Investiții Piața Imobiliară Prețuri Amenajări Proiecte Locuinte
 arhivă reviste:     Autorizații   Certificate   Licitații      Newsletter     Abonează-te   LogIn Abonați   Despre noi 
 arhivă articole:    
 Prima Pagină
 Ştirile Zilei
 Locuinţe
 Piaţa Imobiliară
 Proiecte
 Amenajări
 Smart City
 Materiale
 Preţuri
 Finanţare
 Investiţii
 Perspective
 Consilier
 Legea
 Companii
 Internaţional
Reviste
Bursa Construcțiilor numărul 8 / 2018
Bursa Construcțiilor numărul 7 / 2018
Bursa Construcțiilor numărul 6 / 2018
Bursa Construcțiilor numărul 5 / 2018
Stiri
C&W ECHINOX:
Marii retaileri au reușit să mențină creșterea cifrei de afaceri la 12%
03.01.2019
Cristi Moga
Alte articole din secțiune
  • Ordonanța 114 avantajează angajații din construcții și crește costurile angajatorilor
  • Peste 500.000 de imobile înregistrate anul trecut
  • Colosseum, suprafață comercială de peste 50.000 de metrii pătrați
  • Volumul lucrărilor de construcții, în scădere
  • Plasamente record de aproape 200 mil. euro
  • Grupul TeraPlast numește un nou director general la Depaco
  • Cifră de afaceri în creștere, profit în scădere pentru Grupul Hornbach
  • HORNBACH - creștere a cifrei de afaceri cu 4,8% în primele 9 luni
  • Prețurile apartamentelor din București au crescut în medie cu 5%
  • Astaldi va accesa un credit de 75 de milioane de euro
  • Chrysler Building este de vânzare
  • Numărul autorizațiilor pentru construcții, în creștere cu 2,8%
  • Neo Timpuri Noi a primit autorizația de construire
  • Living Coral este culoarea anului 2019
  • Prețurile în industrie și construcții vor crește moderat
  •      
         Marile lanțuri de retail, care își desfășoară activitatea în special în cadrul centrelor comerciale, și-au menținut în 2018 ritmul mediu de creștere a cifrei de afaceri la nivelul de 12%, similar cu cel din 2017 și dublu față de avansul consumului, care în primele zece luni ale anului a consemnat un plus de 5,9%, potrivit celei de-a doua ediții a studiului Retailers' METRICS, realizat de Cushman & Wakefield Echinox.
         În cadrul studiului au fost analizate ritmul de expansiune și evoluția cifrei de afaceri ale unui număr de 88 de companii de retail care operează magazine sub mai mult de 100 de branduri internaționale și locale din domeniile FMCG, Fashion, Electro-IT, Cosmetice, Articole Sportive, Încălțăminte, Articole pentru Copii, Bijuterii, Restaurante și Cafenele, Home & Deco și Librării.
         Retailerii analizați aveau la începutul anului 2018 peste 5.054 de magazine, iar de-a lungul anului și-au extins rețelele cu 487 de unități noi, comparativ cu un număr de 522 de deschideri în 2017. În ceea ce privește cifra de afaceri, rulajul cumulat al acestor companii este estimat pentru 2018 la 15,37 miliarde de euro, având o cotă de piață de aproape 40% din cifra de afaceri totală a companiilor specializate în comerț cu amănuntul.
         Cristi Moga, Head of Research, Cushman & Wakefield Echinox: "Evoluția din 2018 ne arată că retailerii mari, cu zeci sau sute de magazine, continuă să câștige cotă de piață atât prin extindere, cât și organic. Chiar dacă din punct de vedere al livrărilor de spații noi, 2018 nu a fost un an senzațional, iar cele câteva deschideri au fost concentrate în ultimele luni ale anului, majoritatea retailerilor au găsit resurse să crească pe fondul majorării salariilor și a puterii de cumpărare, a inflației, dar și a comerțului online."
         Față de anul 2017, ritmul de extindere a rețelelor de magazine a încetinit în majoritatea sectoarelor, atât ca urmare a opțiunilor limitate de spații, cât și pe fondul continuării procesului de optimizare derulat de o serie de retaileri.
         Cele mai mari creșteri ale cifrei de afaceri sunt preconizate pentru retailerii care comercializează articole pentru copii (39%), articole vestimentare (17%) și produse din categoria Home & Deco (16%).
          
     
    M.I.
     
    [ tipărește articolul ] Tipărește articolul
     
    .