Bursa Construcțiilor Investiții Piața Imobiliară Prețuri Amenajări Proiecte Locuinte
 arhivă reviste:     Autorizații   Certificate   Licitații      Newsletter     Abonează-te   LogIn Abonați   Despre noi 
 arhivă articole:    
 Prima Pagină
 Ştirile Zilei
 Locuinţe
 Piaţa Imobiliară
 Proiecte
 Amenajări
 Smart City
 Materiale
 Preţuri
 Finanţare
 Investiţii
 Perspective
 Consilier
 Legea
 Companii
 Internaţional
Reviste
Bursa Construcțiilor numărul 4 / 2019
Bursa Construcțiilor numărul 3 / 2019
Bursa Construcțiilor numărul 2 / 2019
Bursa Construcțiilor numărul 1 / 2019
Stiri
HORNBACH - creștere a cifrei de afaceri cu 4,8% în primele 9 luni
10.01.2019
Alte articole din secțiune
  • Cuc, vizită pe șantierul autostrăzii Brașov-Râșnov
  • Sectorul construcțiilor a accelerat cu un avans de 33,4%
  • ROMEPS, partener al Universității de Arhitectură și Urbanism "Ion Mincu"
  • Scheme de instruire inovative pentru accelerarea renovării fondului de clădiri la nivel nZEB!
  • TeraPlast a prelungit mandatele directoriilor Grupului
  • Isopan a fabricat 15 milioane metri pătrați de panouri metalice
  • CBRE are în echipa sa primul robot humanoid
  • Numărul centralelor termice instalate va ajunge la 2,6 milioane, în 2019
  • Locuințele de lux au ajuns la prețuri uriașe
  • IKEA deschide magazinul Pallady
  • Prețul proprietăților imobiliare s-a majorat cu 0,88% în 2018
  • Parcul Doraly a închiriat un pavilion retailerului Jysk
  • RE/MAX se extinde cu șapte birouri
  • George Scripcaru anunță construcția unui spital regional la Brașov
  • Peste 12.700 de locuințe, date în folosință
  •      Dezvoltarea Grupului HORNBACH (Concernul HORNBACH Holding AG & Co. KGaA) a înregistrat o evoluție mixtă în al treilea trimestru din 2018/19 (1 septembrie - 30 noiembrie 2018). Pe de o parte, cifra de afaceri netă a concernului a crescut cu 7,7%, ajungând la 1.084,9 milioane de euro în trimestrul III (aceasta a fost cea mai puternică creștere trimestrială din ultimii patru ani și jumătate). Pe de altă parte, nu a fost posibilă transpunerea ritmului accelerat al creșterii cifrei de afaceri într-o creștere a profitului. Rezultatul operațional (EBIT) ajustat cu efectele rezultatelor non-operative s-a redus de la 28,8 mil. euro la 19,7 mil. euro în comparație cu trimestrul similar al anului precedent. Motivul: creșterea costurilor în trimestru - în special în domeniul digitalizării - nu a putut fi compensată prin creșterea profitului brut. În primele 9 luni ale anului 2018/19, cifra de afaceri a concernului a crescut cu 4,8%, ajungând la 3.475,5 milioane de euro, în timp ce rezultatul operațional EBIT ajustat, de 180,6 milioane de euro, a fost cu 11,1% mai mic decât cel din anul precedent, se arată într-un cominicat remis Redacției noastre.
         Pe parcursul exercițiului financiar 2018/19, cifra de afaceri a crescut semnificativ de la un trimestru la altul. Cifra de afaceri a celui mai mare subgrup operativ HORNBACH Baumarkt AG, care în prezent operează în Europa 158 de magazine de materiale de construcții și de grădină (comerț cu amănuntul DIY), a crescut cu 7,5%, ajungând la 1.006,4 milioane de euro în al treilea trimestru al anului 2018/19, și cu 4,8 % în primele 9 luni, ajungând la 3.256,1 milioane de euro. Dinamismul pe parcursul anului se remarcă în dezvoltarea cifrei de afaceri ajustată în funcție de suprafața comercială și de cursul valutar. După un plus de 2,3% în primul trimestru și o creștere de 3,4% în trimestrul II, al treilea trimestru din 2018/19 a înregistrat o creștere de 6,2%.
         Albrecht Hornbach s-a arătat nemulțumit de evoluția profitului în trimestrul al III-lea. Rezultatul operațional (EBIT) al concernului ajustat cu efectele rezultatelor non-operative ale Grupului HORNBACH a scăzut cu 31,5%, ajungând la 19,7 milioane de euro în trimestrul III, și cu 11,1%, ajungând la 180,6 milioane de euro în primele 9 luni ale exercițiului financiar 2018/19.
         "Din păcate, nu am reușit să transpunem accelerarea creșterii cifrei de afaceri în creșterea profitului. Creșterea costurilor, care este de asemenea legată de creșterea digitalizării, a fost prea mare în comparație cu creșterea profitului brut", afirmă Albrecht Hornbach. "Dar acestea sunt aspecte din domeniul nostru decizional pe care le putem schimba." Acest lucru este valabil și pentru evoluția ulterioară a adaosului comercial, care a scăzut în al treilea trimestru al anului 2018/19 din cauza prețurilor de achiziție, a deprecierilor și a costurilor de logistică mai ridicate. Potrivit Grupului HORNBACH, obiectivul îl reprezintă consolidarea sustenabilă a rentabilității Grupului în urma declinului recent.  
     
    M.I.
     
    [ tipărește articolul ] Tipărește articolul
     
    .