Bursa Construcțiilor Investiții Piața Imobiliară Prețuri Amenajări Proiecte Locuinte
 arhivă reviste:     Autorizații   Certificate   Licitații      Newsletter     Abonează-te   LogIn Abonați   Despre noi 
 arhivă articole:    
 Prima Pagină
 Ştirile Zilei
 Locuinţe
 Piaţa Imobiliară
 Proiecte
 Amenajări
 Smart City
 Materiale
 Preţuri
 Finanţare
 Investiţii
 Perspective
 Consilier
 Legea
 Companii
 Internaţional
Reviste
Bursa Construcțiilor numărul 2 / 2019
Bursa Construcțiilor numărul 1 / 2019
Bursa Construcțiilor numărul 8 / 2018
Bursa Construcțiilor numărul 7 / 2018
Stiri
Colosseum, suprafață comercială de peste 50.000 de metrii pătrați
17.01.2019
Bogdan Marcu
Alte articole din secțiune
  • Silk District - ansamblu imobiliar de 200 milioane euro, în Iași
  • Cărturești deschide prima librărie într-o clădire de birouri
  • Finanțarea grupului TeraPlast din partea BERD ajunge la 16 milioane de euro
  • Real Estate & Construction Forum, la a VIII-a ediție
  • Caravana Smart City a ajuns la Buzău
  • Sectorul construcțiilor a crescut cu 10,6% în februarie
  • Sectorul industrial va depăși 4 milioane mp proiecte logistice clasa A în 2019
  • Valoarea Platformei Roca a ajuns la 21,9 milioane euro
  • Cantine deschide în aprilie cel de-al patrulea spațiu din Capitală
  • Portofoliul ROCA înregistrează un randamanet de 340% pentru sumele investite
  • Piața construcțiilor a înregistrat o evoluție pozitivă în 2018
  • Prețul locuințelor a crescut mai mult în România decât în UE
  • Proiecte românești, încă neconstruite, în valoare de jumătate de miliard de euro
  • "Anul acesta vor fi livrate cu 40% mai multe spații comerciale moderne comparativ cu 2018"
  • Imobiliarium va pune la dispoziție peste 22 mii de locuințe
  •      Extinderea centrului comercial Colosseum din nord-vestul Capitalei reprezintă cea mai importantă dezvoltare de retail din București din ultimii trei ani, perioadă în care puterea de cumpărare la nivelul orașului a crescut cu circa 20%.
         Proiectul va fi extins printr-un corp nou cu o suprafață închiriabilă de aproximativ 20.000 de metri pătrați care va fi destinat în primul rând retailerilor de fashion & beauty (45%), leisure & entertainment (30%) și food & beverage (12%), componente care vor întări poziția Colosseum pe piața de retail a Capitalei, se arată într-un comunicat remis Redacției noastre.
         În urma extinderii, proiectul Colosseum va ajunge la o suprafață comercială de 54.500, fiind a doua cea mai mare schemă de retail din sectorul 1 al Bucureștiului și a șaptea la nivelul Capitalei, potrivit datelor Cushman & Wakefield Echinox, consultantul strategic pentru închirierea spațiilor din cadrul Colosseum.
         Bogdan Marcu, Partener, Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox, a declarat: "Densitatea de spații de retail modern la nivelul Bucureștiului este sub media altor orașe din țară, în timp ce puterea de cumpărare per capita este semnificativ mai ridicată și a continuat să crească susținut în ultimii ani, pe fondul majorării salariilor. În acest context, retailerii sunt într-o permanentă căutare de noi oportunități, iar extinderea Colosseum într-o zonă a Bucureștiului aflată în plină dezvoltare a venit în întâmpinarea acestei cereri. Astfel, cu circa 10 luni înaintea livrării, au fost încheiate acorduri cu toți chiriașii pe suprafețe mari, urmând ca în perioada următoare să fie negociate cele câteva unități de mici dimensiuni rămase de închiriat."
         Noii chiriași, precum operatorul de cinematografe Happy Cinema, rețeaua de centre de fitness World Class, peste 20 de magazine de fashion & beauty, precum și 12 restaurante și cafenele, se vor adăuga unui mix deja solid, care cuprinde nume precum Carrefour, Leroy Merlin, Altex, JYSK, LC Waikiki, Sport Vision sau Pepco, printre cei mai performanți și dinamici retaileri de pe piața locală.
          
     
    M.I.
     
    [ tipărește articolul ] Tipărește articolul
     
    .