Bursa Construcțiilor Investiții Piața Imobiliară Prețuri Amenajări Proiecte Locuinte
 arhivă reviste:     Autorizații   Certificate   Licitații      Newsletter     Abonează-te   LogIn Abonați   Despre noi 
 arhivă articole:    
 Prima Pagină
 Ştirile Zilei
 Locuinţe
 Piaţa Imobiliară
 Proiecte
 Amenajări
 Smart City
 Materiale
 Preţuri
 Finanţare
 Investiţii
 Perspective
 Consilier
 Legea
 Companii
 Internaţional
Reviste
Bursa Construcțiilor numărul 8 / 2018
Bursa Construcțiilor numărul 7 / 2018
Bursa Construcțiilor numărul 6 / 2018
Bursa Construcțiilor numărul 5 / 2018
Stiri
Colosseum, suprafață comercială de peste 50.000 de metrii pătrați
17.01.2019
Bogdan Marcu
Alte articole din secțiune
  • "Investitorii români s-au implicat în aproape 25% din totalul tranzacțiilor"
  • Yola Residence - peste 10 milioane euro investiți într-un proiect rezidențial nou
  • Dezvoltatorii vor livra 1,2 mil. mp de spații logistice
  • Sectorul construcțiilor a înregistrat un declin de 4,1%
  • Investițiile imobiliare se ridică la 940 milioane euro
  • Globalworth a finalizat construcția proiectului Renault Bucharest Connected
  • Sectorul construcțiilor a scăzut anul trecut cu 4,1%
  • AFI Tech Park 1 ajunge la un grad de ocupare de 80%
  • PUZ pentru cetățile dacice din zona munților Orăștiei
  • Peste 30 de mii de imobile au fost vândute în ianuarie, la nivelul întregii țări
  • Casele ecologice, o tendință tot mai întâlnită pe piața românească
  • Licitație pentru modernizarea liniei de cale ferată București Nord - Aeroportul Henri Coandă
  • Divergențe în construcții pe marginea OUG 114
  • "Deficit de peste 1 milion de unități locative, la nivel național"
  • Corina Crețu, îngrijorată din cauza laserului de la Măgurele
  •      Extinderea centrului comercial Colosseum din nord-vestul Capitalei reprezintă cea mai importantă dezvoltare de retail din București din ultimii trei ani, perioadă în care puterea de cumpărare la nivelul orașului a crescut cu circa 20%.
         Proiectul va fi extins printr-un corp nou cu o suprafață închiriabilă de aproximativ 20.000 de metri pătrați care va fi destinat în primul rând retailerilor de fashion & beauty (45%), leisure & entertainment (30%) și food & beverage (12%), componente care vor întări poziția Colosseum pe piața de retail a Capitalei, se arată într-un comunicat remis Redacției noastre.
         În urma extinderii, proiectul Colosseum va ajunge la o suprafață comercială de 54.500, fiind a doua cea mai mare schemă de retail din sectorul 1 al Bucureștiului și a șaptea la nivelul Capitalei, potrivit datelor Cushman & Wakefield Echinox, consultantul strategic pentru închirierea spațiilor din cadrul Colosseum.
         Bogdan Marcu, Partener, Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox, a declarat: "Densitatea de spații de retail modern la nivelul Bucureștiului este sub media altor orașe din țară, în timp ce puterea de cumpărare per capita este semnificativ mai ridicată și a continuat să crească susținut în ultimii ani, pe fondul majorării salariilor. În acest context, retailerii sunt într-o permanentă căutare de noi oportunități, iar extinderea Colosseum într-o zonă a Bucureștiului aflată în plină dezvoltare a venit în întâmpinarea acestei cereri. Astfel, cu circa 10 luni înaintea livrării, au fost încheiate acorduri cu toți chiriașii pe suprafețe mari, urmând ca în perioada următoare să fie negociate cele câteva unități de mici dimensiuni rămase de închiriat."
         Noii chiriași, precum operatorul de cinematografe Happy Cinema, rețeaua de centre de fitness World Class, peste 20 de magazine de fashion & beauty, precum și 12 restaurante și cafenele, se vor adăuga unui mix deja solid, care cuprinde nume precum Carrefour, Leroy Merlin, Altex, JYSK, LC Waikiki, Sport Vision sau Pepco, printre cei mai performanți și dinamici retaileri de pe piața locală.
          
     
    M.I.
     
    [ tipărește articolul ] Tipărește articolul
     
    .