Bursa Construcțiilor Investiții Piața Imobiliară Prețuri Amenajări Proiecte Locuinte
 arhivă reviste:     Autorizații   Certificate   Licitații      Newsletter     Abonează-te   LogIn Abonați   Despre noi 
 arhivă articole:    
 Prima Pagină
 Ştirile Zilei
 Locuinţe
 Piaţa Imobiliară
 Proiecte
 Amenajări
 Smart City
 Materiale
 Preţuri
 Finanţare
 Investiţii
 Perspective
 Consilier
 Legea
 Companii
 Internaţional
Reviste
Bursa Construcțiilor numărul 1 / 2019
Bursa Construcțiilor numărul 8 / 2018
Bursa Construcțiilor numărul 7 / 2018
Bursa Construcțiilor numărul 6 / 2018
Stiri
KNAUF INSULATION ROMÂNIA:
Materialele izolante, creștere cu 30% a vânzărilor în 2018
14.03.2019
Adrian Garofeanu
Alte articole din secțiune
  • JLL a asistat Visteon în închirierea a 5.000 mp spații de birouri
  • Spațiile de co-living redefinesc conceptul de locuință pentru Generațiile Millennials
  • Piața terenurilor s-a dublat în 2018
  • Sectorul construcțiilor a scăzut cu 4,9% în ianuarie
  • RE/MAX România a intermediat anul trecut peste 2.500 de tranzacții imobiliare
  • Reff și Asociații a asistat MAS Real Estate în achiziția unui portofoliu
  • Firea anunță construirea unei Săli Polivalente la București
  • Palatul Maurice Blank, fosta ambasadă a SUA la București, nu și-a găsit cumpărător
  • Napoca Construcții încearcă să evite insolvența
  • One United Properties, obligată să suspende lucrările de construcție din Floreasca
  • Mastercard, donație de un milion euro
  • Adrian Mînzat, noul director general al companiei Brikston
  • "Se urmărește, la nivel european, reabilitarea fondului național de clădiri"
  • "Agenda 2030 pentru dezvoltare durabilă - o prioritate a autorităților"
  • "Polistirenul expandat, cea mai eficientă soluție de izolare termică"
  •      Knauf Insulation România a înregistrat anul anterior cele mai mari vânzări pe segmentul produselor necesare pentru fațadele de contact, în creștere cu peste 30% față de anul precedent. Totodată, compania și-a majorat afacerile cu 10% anul trecut, cifra de afaceri depășind astfel 14 milioane de euro.
         Potrivit reprezentanților Knauf Insulation, anul 2018 a fost unul productiv pentru companie, pe toate liniile de business. Astfel, pe primul loc s-au situat produsele necesare pentru izolarea termică a pereților exteriori (termosistem), în creștere cu peste 30% față de anul precedent. Dintre acestea, peste 80% au fost atribuite către proiectele de construcții noi, iar restul pentru lucrări de reabilitare, se arată într-un comunicat de presă, remis, astăzi, Redacției noastre.
         Pe loc secund în topul vânzărilor s-au clasat produsele pentru fațade ventilate, care au cunoscut o evoluție de circa 5% în același interval temporar. De asemenea, produsele pentru izolarea pereților de compartimentare au înregistrat o creștere de aproximativ 20%, comparativ cu 2017, mai informează comunicatul.
         "Izolarea termică a pereților exteriori ai unei construcții reprezintă o modalitate eficientă de a economisi energie, ceea ce se reflectă și în economii financiare. Suntem încântați să observăm o creștere a acestui segment de piață, ceea ce denotă o îmbunătățire a gradului de informare, atât în mediul rezidențial, cât și non-rezidențial", a declarat Adrian Garofeanu, director comercial Knauf Insulation România și Bulgaria.
         Principalul segment de dezvoltare în 2018 au fost proiectele rezidențiale, cu un procentaj de circa 70%, unde s-a înregistrat o cerere mare de produse destinate izolării pereților exteriori (termosistem). 20% au reprezentat proiectele non-rezidențiale, către care s-au vândut preponderent produse de izolare termică și fonică a fațadelor ventilate și pereților de compartimentare. Nu în ultimul rând, proiectele comerciale au ocupat 10% din total.
          
     
    L.A.
     
    [ tipărește articolul ] Tipărește articolul
     
    .