Bursa Construcțiilor Investiții Piața Imobiliară Prețuri Amenajări Proiecte Locuinte
 arhivă reviste:     Autorizații   Certificate   Licitații      Newsletter     Abonează-te   LogIn Abonați   Despre noi 
 arhivă articole:    
 Prima Pagină
 Ştirile Zilei
 Locuinţe
 Piaţa Imobiliară
 Proiecte
 Amenajări
 Smart City
 Materiale
 Preţuri
 Finanţare
 Investiţii
 Perspective
 Consilier
 Legea
 Companii
 Internaţional
Reviste
Bursa Construcțiilor numărul 3 / 2019
Bursa Construcțiilor numărul 2 / 2019
Bursa Construcțiilor numărul 1 / 2019
Bursa Construcțiilor numărul 8 / 2018
Stiri
HORNBACH
Românii preferă articolele Drive In
15.05.2019
Alte articole din secțiune
  • United Properties investește un milion de euro
  • Global Logistics dezvoltă un proiect imobiliar în Chitila
  • Cehia și România, cea mai mare creștere a lucrărilor de construcții din UE
  • Municipiul Iași, distins cu marele premiu al concursului"Orașul durabil" 2019
  • INS:Volumul lucrărilor de construcții - în creștere
  • Sectorul construcțiilor a accelerat în martie, cu un avans de 23,4%
  • Consignor își extinde biroul din Victoria Center
  • Expoziție imobiliară cu peste 20.000 de locuințe
  • Aproximativ 110.000 mp de spații comerciale au fost închiriate în București
  • TeraPlast și-a majorat cu 32% participația la Depaco, ajungând la 99%
  • Peste 6.500 de locuințe sunt în construcție în nordul Bucureștiului
  • Numărul autorizațiilor de construire pentru clădiri rezidențiale a crescut cu 12,1%
  • CTP dezvoltă un nou parc în apropiere de muncipiul Sibiu
  • RE/MAX România, creștere de zece ori a cifrei de afaceri
  • Dezvoltatorul CTP construiește un nou parc lângă Sibiu
  •      Românii preferă să achiziționeze articole Drive In. Zonele Drive In din magazinele Hornbach au, în medie, 8.500 mp, cea mai mare suprafață întâlnită în magazinele de profil, și reunesc aproximativ 5.000 de articole, potrivit specialiștilor Hornbach.
         Mugurel-Horia Rusu, Director General al Hornbach România, a declarat: "În România, Hornbach a venit cu inițiativa implementării acestui concept din dorința de a le oferi clienților posibilități atractive de achiziționare a unor produse, care prin dimensiune și greutate reprezintă o provocare. Clienții, majoritar persoane care dezvoltă proiecte de tip DIY, meșteri sau profesioniști din domeniul construcțiilor, au identificat imediat avantajele cumpărăturilor din Drive In, respectiv posibilitatea încărcării direct de pe raft în propria mașină și varietatea sortimentului existent".
         Pe lângă cele trei articole aflate în topul achizițiilor din Drive In - cărămida, pavajele și țigla -, românii cumpără în număr mare și materiale de izolare a locuinței, plăci din gips-carton performante, lemn și cherestea de calitate, precum și articole ambalate în saci, indispensabile pentru orice construcție durabilă. Tot din Drive In clienții pot achiziționa produsele auxiliare proiectelor, precum roabe, betoniere, scări sau remorci, pentru
         a-și realiza propriul proiect de la început până la sfârșit. 
     
    A.P.
     
    [ tipărește articolul ] Tipărește articolul
     
    .