Lucrările de reabilitare a podului de cale ferată dintre staţiile Vidra şi Grădiştea se vor ridica la suma de aproximativ 59 milioane euro (fără TVA), potrivit indicatorilor tehnico-economici stabiliţi de Guvern în şedinţa din 9 noiembrie 2011.
Sursa de finanţate va fi asigurată, în urma acordului stabilit cu Comisia Europeană, din fonduri Programul Operaţional Sectorial-Trasport şi de la Bugetul de Stat, a precizat doamna Ioana Muntean.
Circulaţia feroviară pe secţia de cale ferată Bucureşti-Grădiştea a fost închisă din cauza avariilor apărute la vechiul pod feroviar de la kilometrul 23+557, după inundaţiile din anul 2005. Prin lucrările preconizate se urmăreşte racordarea podului deja construit în cadrul proiectului de amenajarea a râului Argeş, la traseul feroviar existent.
Atribuirea contractului pentru execuţia lucrărilor se va face în urma unei licitaţii deschise, iar contractul se preconizează a fi încheiat până la sfârşitul acestui an, astfel încât execuţia lucrărilor să înceapă în anul 2012.