CARPATCEMENT: Concurs profesional studenţesc ajuns la ediţia a VIII-a
Grupul Carpatcement sprijină performanţa viitorilor ingineri constructori prin organizarea anuală a concursului naţional "Premiile Profesionale Carpatcement" în şase facultăţi având profil de construcţii şi arhitectură din Bucureşti (2), Timişoara, Cluj, Braşov şi Iaşi.
La acest concurs, ajuns la ediţia a VIII-a, au participat până acum peste 1.200 de studenţi care şi-au testat capacitatea de acumulare a cunoştinţelor de specialitate în domeniul cimentului, betonului şi aplicaţiilor acestora. Cei mai buni dintre ei au primit diplome şi scrisori de recomandare care reprezintă atuuri importante la angajare.
Bibliografia a cuprins literatură tehnică, articole, advertoriale şi prezentări ale grupului Carpatcement puse la dispoziţia concurenţilor pe pagina concursului aflată pe site-ul www.heidelbergcement.ro alături de regulamentul de participare.
Departajarea câştigătorilor s-a făcut în urma analizării răspunsurilor date pe teste tip grilă de către o comisie din care au făcut parte reprezentanţi ai facultăţii, organizaţiei studenţeşti locale şi ai Carpatcement.
Premiile, ca în fiecare an, s-au ridicat la valoarea netă de 9.000 de EUR. În fiecare facultate premiile sunt alocate astfel: locul III - 400 EUR, locul II - 600 EUR iar locul I câştigă 1.000 EUR). Accesând pagina concursului de pe www.heidelbergcement.ro puteţi afla numele şi prenumele câştigătorilor ultimei ediţii, în fiecare facultate şi centru universitar.
Toţi participanţii la concurs au câştigat materiale promoţionale Carpatcement şi un set de literatură tehnică din domeniul cimentului şi betonului care le va fi foarte util în practică, după terminarea facultăţii.
Concursul are ca obiectiv general stimularea profesională individuală a studenţilor din învăţământul superior de construcţii şi va continua şi în anii viitori, compania investind astfel în pregătirea viitorilor ingineri. Proiectul este organizat cu sprijinul unor asociaţii studenţeşti care astfel îşi testează, şi acestea, capacitatea de organizare şi de răspuns la solicitările exigente ale Carpatcement.
Compania se implică şi în alte proiecte, sprijinind în mod deosebit şi performanţa viitorilor arhitecţi prin oferirea de premii şi susţinerea financiară a unor concursuri în care se premiază cele mai bune utilizări ale betonului în arhitectură, în colaborare cu asociaţiile profesionale de profil.
Pentru asigurarea unui transfer direct de know-how în România, Carpatcement Holding a organizat vizite tehnice de informare cu profesori şi factori de decizie locali în cadrul Heidelberg Technology Center precum şi în fabricile sale din România, Polonia şi Germania.
Pe plan naţional, studenţi şi doctoranzi ai Universităţii Politehnica din Bucureşti precum şi ai Universităţii Tehnice de Construcţii Bucureşti au avut ocazia să urmarească în mod direct, în fabrici, staţii de betoane şi în cariere, fluxul specific de producţie în cadrul unor vizite tehnice de o zi sau a unor stagii mai extinse de practică.
În premieră naţională şi anticipând apariţia reglementării naţionale CP 012/1:2007, Carpatcement Holding a derulat începând cu anul 2006 acţiuni ample de informare, cu caracter naţional, prin Campania "Beton la Standarde Europene". Această campanie reprezintă contribuţia companiei la implementarea "betonului european" în România, un beton durabil şi eficient sub aspectul costurilor înglobate, pentru dezvoltarea durabilă a ţării. Toate pliantele, broşurile pecum şi alte materiale de promovare tehnică primite de către studenţii care s-au înscris în concurs au purtat sigla acestei campanii.
Carpatcement mulţumeşte conducerilor facultăţilor cu profil de construcţii din centrele universitare care au sprijinit organizarea concursului naţional "Premiile Profesionale Carpatcement" şi urează, încă de pe acum, mult succes viitorilor concurenţi la cea de a IX-a ediţie!
HeidelbergCement este unul dintre cei mai mari investitori germani din România. Grupul are activităţi în domeniul producţiei de ciment, betoane şi agregate, prin companiile CARPATCEMENT Holding, CARPAT BETON, respectiv CARPAT AGREGATE.
HeidelbergCement este lider mondial pe piaţa de agregate şi un important jucător în domeniul cimentului, betonului şi altor activităţi conexe, ceea ce îl poziţionează printre cei mai mari producători de materiale de construcţii din lume.
Compania are 52.000 de angajaţi în 2.500 de locaţii în peste 40 de ţări.
Carpatcement Holding, parte a grupului german HeidelbergCement, este unul dintre liderii pieţei de ciment din România. Din 1998 până în prezent, Grupul a investit peste 450 milioane Euro pe piaţa românească, inclusiv costurile de achiziţie. Alături de Carpatcement Holding, din grupul german mai fac parte Carpat Beton (divizia de betoane) şi Carpat Agregate (divizia de agregate).
Prin diviziile sale, Grupul pune la dispoziţia clienţilor săi materiale de construcţie la un standard de calitate recunoscut la nivel internaţional. Grupul acoperă întreaga gamă de cerinţe ale clienţilor, de la consultanţă în domeniul de aplicare până la oferirea de soluţii eficiente de finalizare a proiectelor.