Bursa Construcţiilor
Revista Bursa Construcţiilor nr. 4 / 2025

"the N space. - un ecosistem gândit strategic, unde evenimentul devine vehicul de poziţionare"

Companii /

"the N space. - un ecosistem gândit strategic, unde evenimentul devine vehicul de poziţionare"

  • document ataşat apasă aici pentru a descărca.

    Om de business, constructor de comunităţi şi lider autentic, Vlad Mihălăchioiu, fondatorul Romanian Business Club, este genul de vizionar care nu aşteaptă permisiuni şi nu caută scurtături. El construieşte. Fie că vorbim despre Romanian Business Club, locul în care peste 20.000 de antreprenori au făcut schimb de idei, conexiuni şi resurse, fie că ne referim la cele mai recente proiecte, precum the N space., un spaţiu de evenimente modern în inima Bucureştiului de Nord, Vlad are o regulă simplă: începe. Cu ce are, de unde e, dar întotdeauna cu gândul la impact. Într-o lume în care mulţi visează la start-up-uri de succes, el a ales altceva: să devină startul. A construit de la zero business-uri în care a inves­tit nu doar bani, ci şi viziune, răbdare, muncă grea şi mai ales oameni. Despre munca sa şi piaţa pe care activează, Vlad ne-a vorbit în cadrul unui interviu.

    (Interviu cu antreprenorul Vlad Mihălăchioiu, fondatorul Romanian Business Club)

    Reporter: De când sunteţi în această piaţă?

    Vlad Mihălăchioiu: Activez în industria evenimentelor de peste zece ani, timp în care am organizat mai mult de 1.000 de proiecte. the N space. este sinteza aces­tei experienţe şi a unei revelaţii personale trăite la New York, unde am înţeles că viitorul nu aparţine locaţiilor spectaculoase, ci acelora cu sens.

    Astăzi, the N space. este un ecosistem gândit strategic, unde evenimentul devine vehicul de poziţionare. Totul este calibrat cu precizie: lumină, acustică, atmosferă, echipă, un loc ce susţine nu doar formate, ci stări.

    Sunt şi fondatorul Romanian Business Club - o comunitate de peste 450 de antreprenori cu care construim împreună relaţii reale, oferim sprijin autentic şi un nou mod de a face business în România.

    Am construit, am greşit, am învăţat. Nu m-am oprit niciodată, pentru că adevărata experienţă vine din curajul de a merge mereu mai departe, indiferent cât de uşor sau greu este.

    Reporter: Ce înseamnă spaţiu modern de evenimente? Ce condiţii trebuie să îndeplinească acesta?

    Vlad Mihălăchioiu: La the N space., fiecare element este calibrat pentru a susţine ideea clientului, nu pentru a o eclipsa. De la lumină naturală şi acustică, până la modul în care eşti întâmpinat sau condus către locul tău - totul contribuie la o stare. Un spaţiu modern nu oferă doar context. Oferă control, eficienţă, atmosferă şi memorabilitate. Şi, mai ales, oferă predictibilitate - pentru că în spatele rafinamentului se află o arhitectură de procese bine pusă la punct.

    Reporter: Cum apreciaţi cererea din domeniu?

    Vlad Mihălăchioiu: Oamenii nu mai vor un eveniment "corect", ci unul care rămâne imprimat - în minte, în emoţie şi în felul în care brandul lor este perceput. Se caută sens, ritm, coerenţă, iar asta obligă locaţiile să treacă de la închiriere de metri pătraţi la livrare de experienţă reală. the N space. s-a născut exact din această schimbare de paradigmă. Suntem parte dintr-o generaţie nouă de spaţii care răs­pund unui public mai educat, mai exigent şi mai conştient de impactul fiecărei alegeri.

    Reporter: Cum vedeţi oferta (concurenţa) din sectorul în care activaţi?

    Vlad Mihălăchioiu: Oferta este diversă, dar fragmentată. Sunt multe spaţii care oferă frumuseţe vizuală, altele care oferă logistică. Foarte puţine le integrează coerent. În zona Arcului de Triumf, the N space. este singurul spaţiu de evenimente cu această poziţionare premium, într-un perimetru de 3 kilometri. Nu concurăm prin preţ sau dimensiune, ci prin experienţă.

    Ceea ce ne diferenţiază nu este în ceea ce se vede, ci în ceea ce se simte: fluiditate, eleganţă funcţională, control total asupra livrării. Nu suntem doar o locaţie, ci o arhitectură completă de experienţă. Iar asta se simte de la primul contact.

    Reporter: Cum evoluează piaţa?

    Vlad Mihălăchioiu: Piaţa evenimentelor din România a intrat într-o etapă de maturizare. Cerinţele au devenit mai clare, bugetele mai bine calibrate, iar aşteptările - mai structurate. Vedem tot mai des cereri pentru spaţii versatile, cu logistică integrată, cu lumină naturală, cu atmosferă. Nu se mai caută doar "unde facem", ci "ce spunem prin locul în care facem".

    the N space. a apărut exact ca răspuns la această evoluţie: Noi oferim un parteneriat care acoperă tot - de la tech şi catering, până la concept şi flux.

    Clienţii sunt mai bine infor­maţi, mai atenţi la detalii şi mai interesaţi de rezultate. Iar noi livrăm exact asta: structură, claritate şi un cadru memorabil.

    Reporter: Ce perspective vedeţi în zona în care activaţi?

    Vlad Mihălăchioiu: Industria evenimentelor traversează un moment de redefinire, iar perspectivele sunt promiţătoare tocmai pentru cei care înţeleg această transformare. Cererea se mută către experienţe personalizate, servicii integrate şi spaţii care pot livra impact real, nu doar decor. În acest context, perspectivele nu ţin de volum, ci de valoare adăugată.

    the N space. e construit pentru această etapă: ca un spaţiu modular, complet echipat, pregătit pentru evenimente curate conceptual şi eficiente logistic.

    Ne aşteptăm la o consolidare a pieţei, în care locaţiile cu viziune, claritate şi standarde înalte vor deveni parteneri strategici pentru branduri, nu simple furnizoare de metri pătraţi.

    Reporter: Ce fel de evenimente găzduiţi?

    Vlad Mihălăchioiu: Găzduim evenimente corporate şi private - conferinţe, lansări de brand, workshopuri, board meetings, gale, vernisaje sau întâlniri de networking curatoriat.

    Spaţiul este complet modular: poate fi configurat pentru o cină restrânsă cu 20 de persoane sau pentru un eveniment amplu cu peste 200 de invitaţi. De la zona de lounge până la sala principală - fiecare spaţiu are un rol clar, care poate funcţiona şi independent.

    Clienţii ne aleg pentru că oferim mai mult decât un cadru elegant - livrăm un format complet, în care fiecare detaliu e gândit să susţină mesajul şi să creeze o stare.

    Indiferent de dimensiune sau industrie, tratăm fiecare eveniment ca pe un proiect strategic - cu claritate, ritm şi echilibru.

    Reporter: Ce preţuri de închiriere sunt în aria în care activaţi?

    Vlad Mihălăchioiu: Aria în care activăm este una premium, atât prin poziţionare, cât şi prin nivelul serviciilor oferite. Preţurile reflectă nu doar accesul la un spaţiu versatil, ci şi valoarea unui sistem integrat - de la logis­tică şi tech, până la ospitalitate şi execuţie impecabilă.

    Nu tarifăm spaţiul ca pe o simplă locaţie, ci construim oferte personalizate, în funcţie de complexitatea evenimentului, durata acestuia şi serviciile solicitate.

    Ce garantăm este transparenţa - fiecare componentă e clar definită, iar experienţa livrată este coerentă şi eficientă.

    Pentru brandurile care caută mai mult decât o sală - caută impact, atmosferă şi control - raportul între cost şi valoare este întotdeauna justificat.

    Reporter: Ce membri aveţi în asociaţie şi ce face asociaţia pentru acest domeniu?

    Vlad Mihălăchioiu: Romanian Business Club este o comunitate antreprenorială pe care am fondat-o dintr-o nevoie reală: aceea de sprijin, claritate şi conexiune autentică. Astăzi, peste 450 de antreprenori activi fac parte din club - de la fondatori de startup-uri la lideri de business matur.

    Este o comunitate vie, autofinanţată, în care schimbul de know-how, mentoratul informal şi susţinerea reciprocă se întâmplă firesc. Organizăm săptămânal întâlniri cu teme aplicate - de la strategie financiară şi marketing, până la leadership, echilibru personal şi scalare.

    În acest domeniu - al evenimentelor şi networkingului real - Romanian Business Club func­ţionează ca un catalizator. Punem la aceeaşi masă oameni care altfel nu s-ar fi întâlnit şi creăm contexte în care colaborările apar natural.

    Mai mult decât o reţea profesională, este un ecosistem de creştere, în care performanţa este însoţită de sens şi relaţiile sunt construite pe încredere, nu pe formalitate.

    Reporter: Ce cifră de afaceri aveţi în 2024 şi ce perspective întrevedeţi pentru acest an?

    Vlad Mihălăchioiu: 2024 este un an de consolidare şi creştere pentru the N space. Cererea constantă pentru evenimente premium, cu servicii integrate şi livrare impecabilă ne plasează pe un trend ascendent.

    Lucrăm cu branduri care înţeleg valoarea unui cadru strategic şi investesc în experienţe cu miză, nu în aparenţă. Această aliniere ne permite să fim selectivi, eficienţi şi relevanţi.

    Perspectivele sunt solide: ne aflăm într-un punct în care reputaţia, poziţionarea şi cererea se întâlnesc natural. Vom închide anul cu peste 100 de evenimente organizate, ceea ce ne va aduce foarte aproape de o cifra de afaceri de 1 milion de euro.

    Reporter: Estimaţi că vom avea o criză pe piaţa unde sunteţi prezent? Cum afectează contextul geopolitic şi macroeconomic sectorul dumneavoas­tră de activitate?

    Vlad Mihălăchioiu: Sectorul evenimentelor este, prin natura lui, sensibil la context - fie el economic, social sau geopolitic. Însă ceea ce observăm este că, în perioade de incertitudine, evenimentele nu dispar, ci îşi schimbă forma şi rolul. Devine esenţial modul în care comunici, cum îţi aduni echipa, cum îţi poziţionezi brandul.

    the N space. activează într-un segment rezilient: clienţii noştri sunt organizaţii care gândesc strategic, care comunică constant şi care văd evenimentul ca pe un instrument de leadership, nu ca pe un cost opţional.

    În plus, tocmai pentru că ne-am construit ca un ecosistem eficient, cu resurse interne şi parteneri integraţi, suntem capabili să oferim predictibilitate, flexibilitate şi control - exact ceea ce companiile caută în vremuri instabile.

    Nu ne temem de criză, dar suntem atenţi. Adaptabilitatea, inteligenţa operaţională şi ascultarea pieţei sunt cele mai bune instrumente în faţa oricărui scenariu economic.

    Reporter: Mulţumesc!

    Ştirile zilei

    Revista
    BURSA Construcţiilor

    Vreţi să fiţi la curent cu proiectele iniţiate sau în dezvoltare pe întreg cuprinsul ţării? Care sunt planurile autorităţilor locale în ceea ce priveşte investiţiile în construcţia de locuinţe, spaţii comerciale şi de birouri, infrastructură?

    Vreţi să aflaţi noutăţile pe piaţa materialelor de construcţie?

    Peste optzeci de pagini cu informaţii utile în revista "Bursa Construcţiilor"!

    În exclusivitate - devize pe proiect, preţurile medii ale materialelor şi serviciilor de construcţii.

    Aflaţi care sunt cele mai bune plasamente imobiliare ! Ce şi unde se va construi, care sunt proiectele în curs de execuţie şi toate informaţiile necesare unui investitor pe piaţa imobiliară (preţuri, tendinţe din Bucureşti şi din întreaga ţară).

    Locuinţe

    Piaţa Imobiliară

    Proiecte

    Amenajări

    Smart City

    Materiale

    Fotoreportaj

    Preţuri

    Finanţare

    Investiţii

    Perspective

    Companii

    Internaţional