Cifra de afaceri realizată în ţara noastră de retailerul austiac de bricolaj "bauMax" s-a ridicat, anul trecut, la 145 milioane de euro, cu 23% mai mult faţă de 2009, potrivit lui Nicola Szekely, directorul general al companiei pentru România şi Bulgaria. Domnia sa a precizat, ieri, că vânzările societăţii pe piaţa noastră ar putea urca până la aproape 200 milioane euro, în acest an, pe fondul extinderii reţelei de magazine: "Planificăm deschiderea a trei magazine noi în următoarele 12 luni, în funcţie de cum va evolua piaţa construcţiilor". Punctele noi "bauMax" vor fi deschise în Bucureşti, Oradea şi Cluj, urmând ca retailerul să inaugureze, la noi, în următorii trei sau patru ani, câte 3-4 unităţi anual.
"bauMax" a deschis, ieri, cel de-al doilea magazin din Bucureşti (zona Chitila) - al 14-lea din România. Noul magazin dispune de o suprafaţă comercială de 15 000 mp, împărţită în patru domenii: construcţii, tehnic, amenajări şi grădină.
Grupul "bauMax" activează de peste patru ani pe piaţa noastră, România fiind una dintre cele mai mari ţări care fac parte din concern. Potrivit domnului Szekely, piaţa autohtonă de bricolaj ar putea înregistra o creştere de o cifră, în acest an: "România este o piaţă aglomerată, comparativ cu alte state şi estimez că, în următorii ani, unul sau doi competitori se vor retrage".