Anul 2010 a adus trei rezultate de succes societăţii Amvic, potrivit declaraţiilor domnului Marin Cruţescu, director general al Amvic.
În primul rând au crescut vânzările de cofraje termoizolante pentru construcţii pasive la 22,4%, de la 4,6% în anul 2008. În al doilea rând au crescut cererea şi vânzările pentru produsul polistiren grafitat (care are conductivitatea, funcţie de densitate, între 0,033 la 0,030 w/mk), la 41,2% de la 13,2% în anul 2008. În al treilea rând s-a manifestat un interes tot mai mare din partea beneficiarilor pentru construcţiile pasive şi chiar de zero energie. "S-au realizat deja patru locuinţe de zero energie", subliniază domnul Cruţescu.
Pentru compania sa, domnul Cruţescu caracterizează anul 2010 ca fiind unul greu, însă s-au luat măsuri pentru creşterea profitabilităţii, pentru identificarea unor potenţiali clienţi, a unor nişe de piaţă nevalorificate şi a dezvoltării pieţelor externe.
Pentru anul 2011, obiectivele companiei sunt: creşterea volumului vânzărilor pe pietele externe; valorificarea la maxim a performanţelor celor două produse de top - polistirenul grafitat şi a cofrajelor pentru construcţii pasive.
Principal obiectiv de activitate constă în producerea de cofraje termoizolante incorporate din polistiren expandat tip AMVIC, licenţa Amvic System Canada