Anul acesta compania Cesarom, singurul producător autohton de plăci ceramice, a demarat investiţii totale de 1,5 milioane de euro în modernizarea fabricii şi extinderea centrului logistic de la Cluj, în promovarea colecţiilor actuale şi dezvoltarea de noi produse, dar şi extinderea reţelei proprii de magazine specializate.
Domnul Eduard Măcărescu, director comercial Cesarom, ne-a declarat că pentru 2010 compania mizează pe o cifră de afaceri de 38,5 milioane de euro, în creştere cu 10% faţă de business-ul realizat în 2009, de 35 de milioane de euro. De asemenea, în acest an Cesarom va reintra pe profit şi va raporta un avans al cotei de piaţă, la 38%, de la 36% în 2009.
"În 2010 ne-am intensificat exporturile iar mai multe magazine din Grecia, Bulgaria, Finlanda, Serbia, Republica Moldova şi Slovacia au afişat pe rafturi produsele Cesarom. Pentru anul viitor planurile noastre vizează creşterea cantităţii de plăci trimise la export şi extinderea prezenţei pe tot mai multe pieţe din Europa, precum Germania, Franţa sau Marea Britanie", ne-a mai spus domnul Eduard Măcărescu.
În plus, colecţiile anului acesta, precum America, Woman, Rainbow, Dovima, Girotondo, Portofino, Exotica şi Pearls, au dominat vânzările de gresie şi faianţă din România şi au obţinut un real succes şi pe pieţele externe.
Compania şi-a pregătit activitatea şi pentru 2011. "Am lansat deja noile colecţii de gresie şi faianţă care vor contribui în 2011 la majorarea cotei de piaţă pe plan intern şi la intensificarea exporturilor. De asemenea, avem în plan noi investiţii pentru anul viitor.", a subliniat domnul Măcărescu.