"Cesarom", producătorul autohton de plăci ceramice, intenţionează să-şi majoreze în 2011 cota de piaţă pe plan intern şi să-şi intensifice exporturile prin lansarea de noi colecţii de gresie şi faianţă. "Începând din 2009 noile produse lansate au avut la origini cele mai noi tendinţe în materie de amenajări atât în ceea ce priveşte coloristica cât şi motivele ornamentale", a declarat domnul Eduard Măcărescu, Director Comercial "Cesarom".
Pentru anul viitor compania a creat şase noi colecţii pentru care a apelat la creativitatea a nu mai puţin de 10 designeri români dar şi străini. Pentru dezvoltarea noilor colecţii, aceştia au ţinut cont în primul rând de trendurile internaţionale în amenajarea şi decorarea locuinţelor.
Anul viitor, în materie de plăci ceramice, vor fi la modă combinaţii de culori mate pe fond lucios, precum şi aspect general mat sau lucios, apreciază specialiştii Cesarom. În ceea ce priveşte culorile care vor dicta pe piaţa de gresie şi faianţă, aceştia indică nuanţele de bej sau maro în diferite tonuri. Violetul, culoarea predominantă a anului 2010, se va afla şi în preferinţele anului viitor. 2011 este de asemenea marcat şi de motive florale, fie stilizate sau cât mai apropiate de realitate. În plus, rămân în topul preferinţelor decorurile minimaliste dar şi cele cu linii ample şi grafică lejeră care permit jocul de volume şi culori. Motivele geometrice sau texturile ce imită lemnul, se regăsesc, de asemenea, în tendinţele anului viitor. Din acest motiv, acestea au fost introduse în produsele "Cesarom".
În noile colecţii se regăsesc atât plăci ceramice pentru spaţii înguste, spaţii medii cât şi pentru spaţii de mari dimensiuni. Totul depinde de felul în care sunt amplasate plăcile ceramice dar şi de culorile alese.
"Succesul înregistrat de Dacă în acest an produsele "Cesarom" au fost prezente în mai multe magazine specializate din Bulgaria, Finlanda, Serbia, Republica Moldova şi Slovacia, pentru anul viitor planurile companiei vizează creşterea cantităţii de plăci trimise la export. În plus compania vizează şi extinderea prezenţei pe tot mai multe pieţe din Europa, precum Germania, Franţa sau Marea Britanie. "Cesarom", cu o activiate de peste 40 de ani pe piaţa locală, a devenit începând cu 2004, membră a grupului austriac "Lasselsberger", unul dintre cei mai mari producători de plăci ceramice (gresie, faianţă, decoruri). Odată cu intrarea în grup, compania şi-a schimbat numele în "Lasselsberger" SA, dar a păstrat marca de produs "Cesarom".