Bursa Construcţiilor
Revista Bursa Construcţiilor nr. 6 / 2025

COMPANIICesarom: Colecţii noi şi ţinte ambiţioase pentru 2011

C.P. Ştirile Zilei /

Cesarom: Colecţii noi şi ţinte ambiţioase pentru 2011

"Cesarom", producătorul autohton de plăci ceramice, intenţionează să-şi majoreze în 2011 cota de piaţă pe plan intern şi să-şi intensifice exporturile prin lansarea de noi colecţii de gresie şi faianţă. "Începând din 2009 noile produse lansate au avut la origini cele mai noi tendinţe în materie de amenajări atât în ceea ce priveşte coloristica cât şi motivele ornamentale", a declarat domnul Eduard Măcărescu, Director Comercial "Cesarom".

Pentru anul viitor compania a creat şase noi colecţii pentru care a apelat la creativitatea a nu mai puţin de 10 designeri români dar şi străini. Pentru dezvoltarea noilor colecţii, aceştia au ţinut cont în primul rând de trendurile internaţionale în amenajarea şi decorarea locuinţelor.

Anul viitor, în materie de plăci ceramice, vor fi la modă combinaţii de culori mate pe fond lucios, precum şi aspect general mat sau lucios, apreciază specialiştii Cesarom. În ceea ce priveşte culorile care vor dicta pe piaţa de gresie şi faianţă, aceştia indică nuanţele de bej sau maro în diferite tonuri. Violetul, culoarea predominantă a anului 2010, se va afla şi în preferinţele anului viitor. 2011 este de asemenea marcat şi de motive florale, fie stilizate sau cât mai apropiate de realitate. În plus, rămân în topul preferinţelor decorurile minimaliste dar şi cele cu linii ample şi grafică lejeră care permit jocul de volume şi culori. Motivele geometrice sau texturile ce imită lemnul, se regăsesc, de asemenea, în tendinţele anului viitor. Din acest motiv, acestea au fost introduse în produsele "Cesarom".

În noile colecţii se regăsesc atât plăci ceramice pentru spaţii înguste, spaţii medii cât şi pentru spaţii de mari dimensiuni. Totul depinde de felul în care sunt amplasate plăcile ceramice dar şi de culorile alese.

"Succesul înregistrat de în acest an, atât pe piaţa locală, cât şi pe pieţele externe, va fi continuat şi în 2011 datorită unei politici comerciale moderne dar şi unui raport calitate-preţ optim", afirmă domnul Eduard Măcărescu.

Dacă în acest an produsele "Cesarom" au fost prezente în mai multe magazine specializate din Bulgaria, Finlanda, Serbia, Republica Moldova şi Slovacia, pentru anul viitor planurile companiei vizează creşterea cantităţii de plăci trimise la export. În plus compania vizează şi extinderea prezenţei pe tot mai multe pieţe din Europa, precum Germania, Franţa sau Marea Britanie.

"Cesarom", cu o activiate de peste 40 de ani pe piaţa locală, a devenit începând cu 2004, membră a grupului austriac "Lasselsberger", unul dintre cei mai mari producători de plăci ceramice (gresie, faianţă, decoruri). Odată cu intrarea în grup, compania şi-a schimbat numele în "Lasselsberger" SA, dar a păstrat marca de produs "Cesarom".

Revista
BURSA Construcţiilor

Vreţi să fiţi la curent cu proiectele iniţiate sau în dezvoltare pe întreg cuprinsul ţării? Care sunt planurile autorităţilor locale în ceea ce priveşte investiţiile în construcţia de locuinţe, spaţii comerciale şi de birouri, infrastructură?

Vreţi să aflaţi noutăţile pe piaţa materialelor de construcţie?

Peste optzeci de pagini cu informaţii utile în revista "Bursa Construcţiilor"!

În exclusivitate - devize pe proiect, preţurile medii ale materialelor şi serviciilor de construcţii.

Aflaţi care sunt cele mai bune plasamente imobiliare ! Ce şi unde se va construi, care sunt proiectele în curs de execuţie şi toate informaţiile necesare unui investitor pe piaţa imobiliară (preţuri, tendinţe din Bucureşti şi din întreaga ţară).

Locuinţe

Piaţa Imobiliară

Proiecte

Amenajări

Smart City

Materiale

Preţuri

Finanţare

Investiţii

Consilier

Internaţional