Vânzările companiei Den Braven România, producător de spumă poliuretanică şi hotmelt, în anul 2010 au înregistrat o creştere de 28% faţă de nivelul consemnat în 2009, atingând valoarea de 39,5 milioane de euro.
Totodată, vânzările cumulate din România şi Republica Moldova în anul care a trecut au totalizat peste 50% din cifra totală de afaceri a companiei. Acestea au crescut cu 6% faţă de 2009, ajungând la suma de 19,9 milioane lei, precizează un comunicat al companiei.
Astfel, vânzările de spumă poliuretanică, produs care deţine o pondere de circa 80% în vânzările companiei, au crescut cu 11% pe piaţa românească în 2011, la 5,2 milioane euro.
Cu privire la exporturile companiei s-a înregistrat o majorare cu 62,7%, faţă de 2009, acestea ajungând la 19,6 milioane de euro. Exporturile de spume poliuretanice, au avansat cu 65%, până la 17,2 milioane de euro.
"Această creştere spectaculoasă pentru o perioadă economică dificilă cum este cea prin care trecem se explică în primul rând prin faptul că am investit în producţie în 2007, deci înainte de criză, statutul de producător permiţându-ne să oferim preţuri avantajoase şi să exportăm în 32 de ţări, în numai trei ani de la începerea producţiei din România. Dacă statul român ar fi încurajat investiţiile în producţie în ultimii ani, am fi putut vorbi astăzi de mai multe companii româneşti cu rezultate în creştere, chiar şi pe timp de criză", a declarat Adrian State, directorul general al Den Braven România.
Cu privire la exporturile companiei s-a înregistrat o majorare cu 62,7%, faţă de 2009, ajungând la 19,6 milioane de euro. Exporturile de spume poliuretanice au avansat cu 65%, până la 17,2 milioane de euro.
În anul 2011 Den Braven mizează pe o creştere de 10% a cifrei de afaceri, pe fondul strategiei de vânzări din 2011 care vizează o majorare a cotelor de piaţă în România, precum şi a cererii în creştere pentru exporturi, consemnată deja în luna ianuarie.