Divizia de Adezivi a comaniei Henkel a înregistrat vânzări de 1,82 miliarde Euro în cel de-al patrulea trimestru din 2010, comparativ, în aceeaşi perioadă a anului 2009 au fost înregistrate vânzări de 1,54 miliarde Euro.
La nivelul întregului an 2010 au fost înregistrate vânzări de 7,3 miliarde Euro, mai mult faţă de 2009 când s-au înregistrat vânzări de 6,22 miliarde Euro.
"Condiţiile economice rămân dificile, în special din perspectiva mediului extrem de competitiv în care operăm, şi având în vedere costurile încreştere ale materialelor. Vom continua să răspundem prompt şi decisiv la schimbările de pe pieţele noastre şi vom continua procesul de transformare din compania noastră.", a declarat domnul Kasper Rorsted, CEO Henkel.
În ultimul trimestru din 2010 EBIT (câştigul brut înregistrat înaintea perceperii taxelor şi dobânzilor) a înregistrat valoarea de 202 milioane Euro, în creştere faţă de aceeaşi perioadă din 2009 când s-a înregistrat o valoare de 59 milioane Euro.
Pe toată durata anului 2010 s-a înregistrat un EBIT de 878 milioane Euro, în timp ce în 2009 EBIT-ul înregistrat a fost de 290 milioane Euro.
La nivelul întregii companii, Hankel a înregistrat în 2010 vânzări de 15,09 miliarde Euro, mai mult faţă de valoarea de 13,57 miliarde Euro înregistrată în 2009.