Compania Duraziv, producătoare de materiale de construcţie, a raportat în 2010 un business de 13,5 milioane de euro, cu 50% mai mare decât în anul precedent.
În 2010 a crescut ponderea vânzărilor de adezivi în totalul cifrei de afaceri, astfel că în prezent peste o treime din vânzările Duraziv se datorează acestui tip de produse. O cotă importantă o deţin şi profilele metalice, în vreme ce vânzările de vopsele şi tencuieli decorative, iniţiate în urmă cu numai câteva luni, generează 5% din cifra de afaceri, cu estimări de creştere a ponderii în 2011, precizează un comunicat Duraziv.
În ceea ce priveşte segmentul de adezivi, cea mai mare pondere în vânzari au deţinut-o adezivii de polistiren, reprezentând 60% din vânzările totale pe segment.
Pentru anul 2011 este preconizată o majorare a veniturilor cu 25%, faţă de anul trecut
Estimarea se bazează pe strategia aplicată de companie, fundamentată pe cercetare şi crearea de produse de foarte bună calitate, testate direct în şantiere de către aplicatori, dar şi pe creşterea semnificativă a forţei de vânzări şi a eforturilor de distribuţie.
"Am demarat o serie de proiecte de investiţii în producţia de adezivi şi vopsele, al căror rezultat se va vedea mai mult în următorii ani. Lansarea producţiei de vopsele este un alt element cheie pentru dezvoltarea noastră ulterioară", a declarat Daniel Guzu, fondatorul şi Directorul General al Duraziv