Furnizorul de soluţii metalice Ruukki, cu activităţi şi pe piaţa din România, a raportat o creştere de 10% a vânzărilor globale în ultimul trimestru al acestui an comparativ cu rezultatele din perioada iulie-septembrie din anul precedent. Europa Centrală şi de Est (ECE) a fost zona care a contribuit cel mai mult la acest avans, vânzările din această zonă avansând cu 19,5% în perioada menţionată.
Compania finalndeză Ruukki a anunţat vânzări totale de 674 de milioane de euro în ultimul trimestru financiar al anului, respectiv perioada iulie-septembrie 2011, în creştere cu aproape 60 de milioane de euro faţă de perioada similară a anului precedent. Mai mult de 15% din aceste venituri au fost realizate ca urmare a activităţii de pe pieţele din Europa Centrală şi de Est, precizează un comunicat al companiei.
"Cele mai bune vânzări nete au fost înregistrate în ultimele luni pe pieţele din Europa Centrală şi de Est, creşterile din această zonă venind în special în zona diviziei de construcţii. Pe această divizie am înregistrat şi o îmbunătăţire a profitului operaţional, precum şi creşteri ale volumului comenzilor pentru produse de tipul învelitorilor destinate sectorului rezidenţial, situaţie înregistrată pe aproape fiecare piaţă din regiune", declară Sakari Tamminen Preşedinte şi CEO Ruukki.