Cele mai mari realizări ale companiei Final Distribution în 2010 sunt menţinerea cifrei de afaceri la valori comparabile cu 2009 în condiţiile contracţiei pieţei specifice cu circa 15% şi menţinerea poziţiei de lider pe segmentul ţiglei metalice cu acoperire de piatră naturală din România, ne-a declarat domnul Dan Mircescu, director general al companiei.
O alta realizare în condiţiile actuale de piaţă este continuarea efortului investiţional, ce se va materializa prin demararea producţiei de jgheaburi şi burlane cu finalizare în anul 2011.
Anul 2010 a fost unul extrem de dificil, apreciază domnul Mircescu. Domnia sa subliniază: "Din fericire măsurile pe care le-am luat pe parcursul anului s-au dovedit eficiente şi ne-au ajutat să menţinem compania în limite de profitabilitate. A fost un an în care am reuşit să ne păstram cea mai mare parte dintre parteneri, ba chiar să atragem alţii noi, însă eforturile comune depuse pentru finalizarea vânzărilor au fost foarte mari. Atenţia şi serviciile acordate clienţilor finali au fost superioare faţă de perioada de Pentru 2011, domnul Dan Mirceascu se aşteaptă să se consolideze poziţia companiei de lider pe piaţa din România coroborat cu o creştere a cifrei de afaceri cu cel puţin 20%. "Această creştere o considerăm mai mult decât firească, mai ales în condiţiile în care la începutul anului viitor vom demara producţia de sisteme de jgheaburi şi burlane metalice", afirmă domnul Mircescu. Final Distribution activează ca importator şi distribuitor pe piaţa materialelor de construcţii premium din România oferind un pachet complet de soluţii pentru acoperiş prin portofoliul de produse: ţigla cu acoperire de piatră naturală Gerard, ferestre de mansardă Keylite şi membrane de protecţie pentru acoperiş şi fundaţii Delta.