Grupul "Holcim" a obţinut un profit net de aproximativ un miliard de franci elveţieni (n.r. în jur de 810 milioane euro) în primele trei trimestre din 2011. Cifra de afaceri a grupului aferentă aceluiaşi interval a fost de 15,41 miliarde franci elveţieni (n.r. circa 12,55 miliarde euro), se arată într-un raport al companiei elveţiene.
Profitul net al companiei este cu 17,9% mai mic comparativ cu cel înregistrat în perioada similară a anului trecut. De asemenea, cifra de afaceri s-a redus cu 6,7% faţă de primele nouă luni din 2010.
În ceea ce priveşte volumul vânzărilor, în intervalul amintit din 2011, s-au înregistrat creşteri pe toate categoriile principale de produse mai puţin asfalturile. Astfel, vânzările de ciment au crescut cu 5,2%, de la 102,8 milioane tone în intervalul din 2010 la 108,1 milioane tone în 2011. Vânzările de agregate au cunoscut cea mai mare creştere, de 9,8%, de la 118,8 milioane tone, la 130,4 milioane tone. Volumul vânzărilor de betoane s-a majorat cu 5%, de la 34,4 milioane tone la 36,1 milioane tone. Vânzările de asfalt au cunoscut însă o uşoară scădere, de 2,2%, de la 7,8 milioane tone, la 7,6 milioane tone, se arată în acelaşi raport.
În ceea ce priveşte operaţiunile grupului din Europa Estică şi Sud-Estică, deşi sectorul construcţiilor din regiune a cunoscut o stagnare, s-au remarcat totuşi unele proiecte de infrastructură, care au avut un impact pozitiv asupra cererii de ciment. Cele mai mari creşteri pe această categorie s-au înregistrat în România şi Slovacia. De asemenea, volumul vânzărilor de agregate a sporit, mai ales în Cehia, România, Croaţia şi Bulgaria. În schimb, volumul vânzărilor de beton s-a redus uşor în Croaţia, România şi Serbia, relevă raportul "Holcim".