Lindab România a obţinut o creştere de 65% pe segmentul tablei plane fălţuite, faţă de întreg anul 2010, evoluţie susţinută de lansarea şi promovarea de noi produse. Până în luna iunie, vanzările Lindab pe segmentul acoperişurilor fălţuite au însumat 36.600 mp.
"Urmăm în continuare filosofia simplificării construcţiilor, punând accent pe această gamă de produse uşor de montat, rezistente şi cu mare potenţial estetic. Acoperişul fălţuit reprezintă unul dintre segmentele principale din portofoliul Lindab Profile şi considerăm că există încă potenţial neexploatat în piaţă. De aceea am pus anul acesta accent pe acest tip de produs, lansând şi susţinând pe piaţă o varietate de soluţii. Iar rezultatele pe care le-am obţinut pe această piaţă de nişă, într-o perioadă dificilă, au fost peste aşteptări", a declarat domnul Andrei Sulyok, Director General Lindab România.
În prezent, gama conţine 5 produse diferite, care pot răspunde diverselor nevoi din piaţă. Compania are în derulare livrarea de sisteme de acoperiş fălţuit către proiecte importante, cum sunt Cluj Arena, Casino Cluj Napoca sau Grand Hotel Bulevard din Bucureşti.
Compania Lindab este prezentă pe piaţa românească începând cu anul 1994. Cele trei domenii principale de activitate sunt: profile (ţiglă metalică, acoperişuri fălţuite, sisteme de jgheaburi şi burlane, porţi de garaj, construcţii uşoare, sisteme de placari, profile uşoare etc.), ventilaţii (sisteme de ventilaţie: tubulatură şi accesorii, difuzoare, grile si anemostate, atenuatoare de zgomot, clapete de reglaj etc.) şi Building Systems (servicii complete pentru proiecte la cheie pentru clădiri metalice industriale şi comerciale, pentru recreere, inclusiv clădiri multietajate).