În primele şase luni ale acestui an "Lindab România" s-a concentrat pe lansarea şi promovarea gamei de tablă plană fălţuită. În prezent, această gamă conţine cinci produse diferite, care pot răspunde diverselor nevoi din piaţă. Strategia s-a dovedit a fi una câştigătoare, având în vedere că s-a obţinut o creştere de 65% pe segment, faţă de întreg anul 2010.
Cele mai recent lansate produse sunt panourile de tablă plană prefălţuită SRP Click, o soluţie potrivită atât clădirilor tradiţionale, cât şi celor cu aspect modern. SRP Click de la Lindab este recomandat pentru acoperişuri cu o pantă de minimum 14 grade şi se potriveşte majorităţii formelor de învelitoare, fiind perfecte şi în cazul suprafeţelor simple.
Atât în 2010, cât şi anul acesta, societatea s-a confruntat cu scumpirea materiei prime, respectiv a minereului de fier cu 80-90% faţă de preţurile din trimestrul IV din 2009. Iar acest lucru s-a reflectat desigur în scumpirea ţiglelor metalice.
Articolul integral este publicat în revista Bursa Construcţiilor nr.6/2011