MCA, producător de termostoruri şi uşi secţionale, preconizează o creştere de 22 % pentru anul în curs pe piaţa locală de rulouri din aluminiu depăşind astfel 80 000 de unităţi vândute faţă de 65 000 anul trecut, potrivit reprezentanţilor companiei.
"Până la sfârşitul anului sperăm să deţinem peste 15% din piaţa locală de rulouri de aluminiu datorită unui cumul de factori - ne-am mărit capacitatea de producţie, ne-am extins în teritoriu şi am investit în angajaţii nostri.", crede domnul Ciprian Oprea acţionar principal MCA Grup.
MCA a vândut în primele 6 luni ale lui 2011 cca. 4000 de unităţi, cu 50 % mai mult faţă de acceaşi perioadă a anului trecut şi se aşteaptă ca până la sfârşitul anului să mai crească cu încă 50 % şi să atingă pragul de 12 000 de unitaţi.
"Piaţa de tâmplărie termoizolante a fost una dintre cele mai afectate pieţe în aceşti ani de criză şi se pare că în 2011 va continua pe acelaşi trend. Astfel, pentru a-şi susţine vânzările, mulţi tâmplari au ales să-şi diversifice portofoliul de servicii şi au inclus TermoStorurile din aluminiu cu bariera termică în ofertă. Ţinând cont de faptul că numărul clienţilor şi al cererilor s-a restrâns masiv, adoptarea TermoStorurilor în ofertă a reprezentat decizia logică a multor companii. Ne-am extins reţeaua de tâmpari interesaţi să ne vândă produsele astfel că acum lucrăm cu cca 700 de tâmplari din toata ţara. Suntem convinşi că tendinţa va continua astfel că până la sfârşitul anului 2012 să ajungem la un număr de 1000 parteneri în domeniul tâmplăriei." spune domnul Ciprian Oprea.
Cea mai bună zonă rămâne în continuare Bucureştiul ea aducând 25% din vânzări în timp ce restul se împarte în mod egal între filialele MCA din ţară - Braşov, Constanţa, Cluj, Iaşi, Arad, Craiova.