Producătorul de uşi de garaj MCA grup raportează vânzări pentru prima jumatate a anului 2011 cu 50% mai mari faţă de acceaşi perioadă a anului trecut, respectiv 1800 de bucăţi de uşi secţionale.
Această creştere a adus grupului de firme MCA o crestere cu 42% a cifrei de afaceri şi o depăşire a cotei de piaţă de 25 de procente calculată la finalul anului trecut. Grupul MCA îşi propune ca până la sfârşitul anului să câştige încă 7 puncte procentuale.
"Toate acţiunile noastre ne-au condus către acestă creştere, de la semnarea unor parteneriate cu noi distribuitori de uşi de garaj, la investiţiile făcute în pregătirea oamenilor şi nu în ultimul rând, în marirea capacităţii de producţie. Pentru finalul anului am prognozat o cifră de afaceri de 7 milioane de euro, generaţi de piaţa interna şi se pare că suntem pe drumul cel bun, cu toate că valoarea pietei de uşi sectionale va rămâne la aceaşi nivel ca în anii anteriori." spune Ciprian Oprea - director general MILCA SRL, societate care detine marca MCA.
Uşile secţionale rezidenţiale şi industriale reprezintă cele mai vândute produse ale companiei şi au un aport de 60% lacifra de afaceri totală a MCA. Fabrica de la Jilava are o capacitate de producţie de 10 000 unităţi anual şi o reţea de distribuţie proprie de 900 dealeri.
Pentru anul 2011 MCA a planificat să atingă o cifră de afaceri consolidată de 10 milioane de euro, dintre care 30% să fie realizată din vânzări externe.
"Strategia MCA pentru următorii cinci ani este de intra pe pietele europene si de a aduce bani în România." spune Ciprian Oprea - director general MILCA SRL.
Oprea estimează că piaţa uşilor sectionale va atinge 16000 de unităţi până la finalul lui 2011, în creştere cu 7.5% procente faţă de 2010, însă va stagna din punct de vedere valoric, la acelaşi nivel ca şi în 2010, la 12 milioane de euro.
MCA este cel mai vândut brand autohton de usi de sectionale, marcă înregistrată a companei MILCA SRL, cu sediul social în judetul Giurgiu. Cifra de afaceri consolidată a grupului de firme MCA a fost de 6,5 milioane euro în anul 2010.