Vânzările în Europa Centrală şi de Est ale corporaţiei Rautaruukki, din care face parte şi compania Ruukki România, au crescut cu 30% în trimestrul III pe segmentul rezidenţial. "Volumul comenzilor pentru acoperişurile destinate segmentului rezidenţial a crescut pe aproape toate pieţele pe care suntem prezenţi. Estimăm până la sfârşitul acestui an o majorare cu 25-30% a vânzărilor comparativ cu rezultatele înregistrate în 2009. Ne aşteptăm ca profitabilitatea companiei să se îmbunătăţească semnificativ comparativ cu anul precedent", a declarat domnul Sakari Tamminen, preşedinte şi CEO Ruukki.
Conform aceleiaşi surse, profitul operaţional al companiei a fost de 41 milioane euro în trimestrul trei, reprezentând 6,6% din vânzările nete. Comenzile primite de compania Rautaruukki în ultimul trimestru financiar au totalizat 576 de milioane euro, cu 40% mai mult comparativ cu perioada similară a anului precedent. Comenzile totale primite pe parcursul acestui an au fost de 1,67 miliarde euro, cu 30% mai mult decât în primele nouă luni ale anului 2009. Vânzările nete ale companiei au atins valoarea de 615 milioane euro în trimestrul III din 2010 faţă de 475 milioane euro în perioada similară din 2009. De la începutul anului şi până în prezent Rautaruukki a înregistrat vânzări totale de 1,76 miliarde euro, comparativ cu 1,38 miliarde euro în anul anterior.
În Europa Centrală şi de Est vânzările Rautaruukki au crescut cu 30% faţă de perioada similară din 2009, până la 87 milioane euro. Pe parcursul acestui an vânzările totale din Europa Centrală şi de Est au fost de 201 milioane euro, în creştere cu 18% faţă de rezultatele semnalate în primele nouă luni ale anului 2009, mai spune domnul Sakari Tamminen.
Rautaruukki furnizează componente metalice, sisteme şi sisteme integrate pentru industria tehnologică şi de construcţii.