Daca in ceea ce priveste aeroportul din Adunatii Copaceni, mai sunt aspecte de clarificat, cum ar fi cel de selectie al proiectantului care va realiza viitorul aeroport (in prezent fiind supuse analizei 7 oferte de la firme internationale), in Bacau, dupa ce au fost stopate timp de cateva saptamani, lucrarile de reabilitare a infrastructurii aeroportuare au fost reluate. Se lucreaza la extinderea pistei , urmand sa fie reabilitata si pista veche. Investitorii iau in calcul si realizarea unui nou terminal sau reabilitarea celui existent. In principal proiectul prevede aducerea actualei piste la un nivel utilizabil si de catre aeronavele cu greutate mare.
La Adunatii Copaceni, terenul pe care urmeaza sa inceapa anul viitor constructiile pentru aeroport, are o suprafata de peste 200 ha si este situata la 20 de km sud de Bucuresti. Daca s-ar fi urmat planurile initiale de constructie, aeroportul ar fi devenit cel mai mare din Sud - Estul Europei, fiind capabil de a permite aterizarea si decolarea aeronavelor de mari dimensiuni, cum este Airbus A380. Dupa regandirea strategiei, designul aeroportului va permite gazduirea aeronavelor de clasa C, de tip Airbus A320 sau Boeing 737, cu 120 pana la 180 de pasageri la bord, destinate zborurilor pe distante scurte si medii. In sprijinul viitoarei investitii, Romstrade va realiza si un hotel cu regim de inaltime P+3E+M in apropiere. In prezent la aceasta lucrare, potrivit datelor de www.raportuldeinvestitii.ro, se lucreaza la partea de fatade.
Astfel, cinci companii sunt angrenate in cele realizarea celor 2 investitii: compania de constructii Romstrade, compania aviatica Blue Air, Infra Group (servicii de handling si catering pentru aeronavele Blue Air, care va administra viitorul aeroport de la Adunatii Copaceni), Blue Aero (administratorul aeroportului Bacau) si Direct Aero Services (servicii de taxi aerian).