Vânzările "Selena Romania", membru al "Selena Group", producator si distribuitor polonez de produse chimice pentru construcţii, se vor menţine în 2010 la acelaşi nivel ca anul trecut, când au ajuns la 16,3 milioane lei, potrivit estimărilor reprezentanţilor companiei.
"Planurile noastre vizează în continuare creşterea vânzărilor şi diversificarea gamei de produse oferite. În acelaşi timp, urmărim să creştem cota de piaţă. Ne dorim ca până in 2015 să înregistrăm o cifră de afaceri de cel puţin 10 milioane euro", a declarat domnul Dorin Spataru, Administratorul "Selena Romania". De altfel, compania deţine o cotă de piaţă de 30% pe segmentul spumelor poliuretanice.
În opinia domniei sale, România este una dintre tările care au fost afectate sever de criza financiară. Piaţa construcţiilor a cunoscut scăderi considerabile în perioada 2009-2010, de circa 30-40%, şi chiar de 50% pe anumite segmente. "Recesiunea globală şi scăderea cererii pe piaţa construcţiilor au avut un efect negativ pentru multe companii româneşti. În ciuda declinului pieţei,