Final Distribution, importatorul exclusiv în România al membranelor de protecţie pentru acoperişuri şi fundaţii DELTA, a înregistrat în primul trimestru 2011 o creştere cu 65% a vânzărilor pentru produsele din gama DELTA, raportat la valoarea înregistrată în aceeaşi perioadă a anului trecut.
Conform companiei Final Distribution, membranele de protecţie din gama DELTA reprezintă o soluţie eficientă pentru protejarea acoperişului şi în special a termoizolaţiei. Folosită la interior, bariera de vapori are rolul de a limita cantitatea de vapori transportată spre exterior şi de a asigura o reflectare a căldurii cu până la 50%. Folia anticondens permite vaporilor ajunşi în stratul de termoizolaţie să iasă cât mai rapid spre exterior şi împiedică pătrunderea condensului ce se poate forma sub învelitoare, în stratul de termoizolaţie.
"În primul trimestru al acestui an, am înregistrat o creştere de 65% pentru membranele de protecţie DELTA. Acest lucru se datorează în mare măsură schimbării comportamentului de cumpărare al clienţilor care au început să conştientizeze importanţa achiziţionării materialelor de calitate, chiar şi pentru etape ale construcţiei din categoria "lucrărilor ascunse". Ne asteptăm ca, pe parcursul anului 2011, cererea pentru brandul DELTA să continue să crească, iar vânzările să atingă aproximativ 840.000 euro" declară Dan Mircescu, Director General Final Distribution.
Peste 50% din vânzările înregistrate de gama DELTA au fost înregistrate pentru folia anticondens DELTA Vent-N, un produs de bază al gamei de membrane pentru protecţia acoperişurilor, potrivit în special pentru acoperişurile înclinate.
"Membranele de protecţie pentru acoperiş, cum ar fi foliile anticondens şi barierele de vapori, se adresează segmentului rezidenţial, în timp ce membranele de protecţie şi drenaj pentru fundaţii se adresează în special aplicaţiilor precum sedii de birouri sau lucrări de infrastructură", adaugă Dan Mircescu.
Brandul DELTA se bucură de recunoaşterea internaţională a producătorului Doerken din Germania, unul din liderii de pe piaţa din Europa, cu o istorie de peste 100 de ani. În România, DELTA este comercializat în reţeaua naţională de peste 100 de parteneri, firme specializate de distribuţie şi montaj a produselor pentru acoperiş, dar şi reţele de bricolaj. Produsele din gama DELTA deţin în acest moment 21% din totalul vânzărilor Final Distribution.
Final Distribution a încheiat 2010 cu o cifră de afaceri de peste 4 milioane euro, menţinându-se la nivelul anului 2009. Pentru 2011, compania estimează o creştere a cifrei de afaceri cu aproximativ 20%, faţă de 2010, pe fondul intrării pe piaţă a producătorilor de jgheaburi şi burlane cu brandul NOVATIK.