Compania a deschis un nou magazin în Bucureşti, cu o investiţie de 2,5 milioane lei
Vânzările lanţului de magazine Lems au crescut în primele 3 luni ale anului cu 12 procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit unui comunicat transmis redacţiei.
Compania transmite că principalele argumente care au dus la evoluţia pozitivă a vânzărilor de mobilă sunt: numărul extins de magazine, corelarea tendinţelor de design cu nevoile şi aşteptările clienţilor, dar şi existenţa soluţiilor de finanţare.
Producătorul de mobilă a mai anunţat şi deschiderea unui nou magazin Lems în Bucureşti, în Cartierul Militari, o investiţie de 2,5 milioane lei. Noul showroom de mobilă se întinde pe o suprafaţă de 1.500 mp. Reţeaua de mobilier Lems a ajuns, după deschiderea showroom-ului din Militari, la peste 70 de magazine.
Alexandru Rizea, director general Lemet, a declarat: "Românii urmăresc cu interes noutăţile apărute în portofoliul nostru de produse, aproximativ 40 de procente dintre clienţi au revenit anual în magazinele Lems. Principalul nostru obiectiv a fost acela de a-i oferi întotdeauna clientului mobilă pe gusturile şi nevoile sale".
Compania Lemet a dezvoltat brandul de magazine Lems pentru desfacerea produselor sale. În prezent, reţeaua Lems are cea mai mare acoperire la nivel naţional, aproximativ 70.000 mp de retail amenajaţi în aproape toate judeţele ţării. Pe platforma Lemet de la Brebu şi în reţeaua naţională de magazine Lems activează peste 1.350 de angajaţi.
Fabrica Lemet din comuna Brebu, Prahova, a fost înfiinţată în 1991, iar în prezent halele de producţie şi depozitare acoperă o suprafaţă de peste 40.000 mp. Capacitatea actuală anuală de prelucrare a fabricilor de mobilă Lemet este de aproximativ 3.500.000 de panouri tip PAL. Liniile de producţie sunt complet automatizate, bazându-se pe cele mai noi tehnologii existente la nivel mondial.