Românii preferă să achiziţioneze articole Drive In. Zonele Drive In din magazinele Hornbach au, în medie, 8.500 mp, cea mai mare suprafaţă întâlnită în magazinele de profil, şi reunesc aproximativ 5.000 de articole, potrivit specialiştilor Hornbach.
Mugurel-Horia Rusu, Director General al Hornbach România, a declarat: "În România, Hornbach a venit cu iniţiativa implementării acestui concept din dorinţa de a le oferi clienţilor posibilităţi atractive de achiziţionare a unor produse, care prin dimensiune şi greutate reprezintă o provocare. Clienţii, majoritar persoane care dezvoltă proiecte de tip DIY, meşteri sau profesionişti din domeniul construcţiilor, au identificat imediat avantajele cumpărăturilor din Drive In, respectiv posibilitatea încărcării direct de pe raft în propria maşină şi varietatea sortimentului existent".
Pe lângă cele trei articole aflate în topul achiziţiilor din Drive In - cărămida, pavajele şi ţigla -, românii cumpără în număr mare şi materiale de izolare a locuinţei, plăci din gips-carton performante, lemn şi cherestea de calitate, precum şi articole ambalate în saci, indispensabile pentru orice construcţie durabilă. Tot din Drive In clienţii pot achiziţiona produsele auxiliare proiectelor, precum roabe, betoniere, scări sau remorci, pentru
a-şi realiza propriul proiect de la început până la sfârşit.