Compania ieşeană Iulius Group a marcat, ieri, încheierea lucrărilor de extindere a Iulius Mall Timişoara, acesta devenind astfel cel mai mare mall din provincie. După un an şi jumătate de lucrări, Iulius Mall Timişoara şi-a dublat spaţiul, suprafaţa total construită ajungând la 177.613 mp, iar cea închiriabilă la 64.215 mp.
Printre principalele noutăţi ale extinderii se numără: completarea mixului de chiriaşi cu retaileri care practică preţuri atractive, hipermarketul Auchan, relocarea şi redimensionarea food court-ului şi a zonei de joacă, precum şi cea mai mare parcare subterană din oraş. În acest moment, în urma finalizării investiţiei care depăşeşte 60 de milioane de euro, Iulius Mall Timişoara găzduieşte 310 magazine, 1.000 de locuri de parcare subterană în plus faţă de cele 1.500 terane, food court cu o capacitate de 1.700 de persoane şi 14 fast food-uri.
Extensia mallului este structurată pe cinci niveluri, având o suprafaţă nou construită de 94.613 mp. Două etaje sunt destinate celei mai mari parcări subterane din Timişoara, cu o capacitate de 1.000 de locuri. Parterul este ocupat de retailerul francez Auchan, care deschide aici cel mai mare hipermarket din vestul ţării şi cel de-al şaptelea din România. Auchan, principala ancoră Iulius Mall Timişoara, se desfăşoară pe 16.000 mp şi practică preţuri mici la întreaga gamă de 50.000 de produse. Un alt etaj este destinat diverselor magazine, iar ultimul nivel este ocupat de food court-ul Almondo.
Un alt nou retailer important în Iulius Mall este Intersport, lider mondial în vânzarea articolelor sportive, aflat în premieră pe piaţa din Timişoara. Pe o suprafaţă de 800 mp, Intersport comercializează echipamente şi accesorii de ultimă generaţie pentru aproape toate sporturile.
În Iulius Mall Timişoara sunt deja prezenţi Zara, Pull&Bear, Stradivarius, Bershka, Starbucks, Altex, Samsonite, Musette. Odată cu inaugurarea extinderii, în centrul comercial s-au deschis Auchan, Intersport, Oltre, BioMarkt, Picioru" Gras, Coccodrillo, Bebeloo, Segafredo, Adam"s by Secuiana, o nouă locaţie Cărtureşti şi un nou magazin Leonardo. Până la finele acestui an, urmează să fie incluse în portofoliul Iulius Mall noi branduri naţionale şi internaţionale, printre care retailerul Orsay şi magazinul cu haine pentru copii "Z".
Lucrările de extindere au implicat modificări ale poziţiei unor magazine, cea mai amplă relocare fiind realizată în zona food court. Amplasat pe cel mai înalt nivel al noii construcţii, food court-ul Almondo şi-a mărit suprafaţa cu 300%, ajungând la o capacitate impresionantă de 1.700 locuri. În premieră, mesele sunt dispuse într-o arhitectură specială, în trei trepte, sub formă de gradenă, creând atmosfera unui dining elegant.
În fosta locaţie food court se va inaugura, în perioada următoare, clubul Black Box. Cu o suprafaţă de 2.400 mp, Black Box va deveni cel mare club din Timişoara, cu 6 piste bowling, 20 mese biliard, o masă snooker, 5 aparate darts şi peste 20 simulatoare de jocuri pentru copii.
Cu ocazia extinderii, spaţiului de joacă i s-a rezervat un alt amplasament, cu o suprafaţă mai generoasă, ajungând la 700 mp. O nouă locaţie destinată copiilor, Play Zone, s-a adăugat actualului KidsLand şi cuprinde structuri de căţărat, tobogane uriaşe, tuneluri, jucării şi multe alte surprize. În plus, zona de entertainment se completează cu locaţia Laser Land, unde clienţii pot experimenta, în premieră pentru Timişoara, un nou joc interactiv. Laser Tag este un gen de paintball cu laser, foarte popular în rândul tinerilor, folosit adesea de trupele speciale pentru antrenament şi aplicarea strategiilor de luptă.
Extinderea Iulius Mall Timişoara va genera în 2010 un trafic estimat la 14 milioane de vizitatori.
Cotidianul Bursa