Bursa Construcţiilor
Revista Bursa Construcţiilor nr. 6 / 2025

Lasselsberger Ceramics România îşi concentrează business-ul în Cluj-Napoca şi mizează pe o creştere cu 10% a cifrei de afaceri

A.C. Ştirile Zilei /

Lasselsberger Ceramics România îşi concentrează business-ul în Cluj-Napoca şi mizează pe o creştere cu 10% a cifrei de afaceri

Lasselsberger Ceramics România, deţinătorul brandului Cesarom şi principalul producător local de plăci ceramice, a finalizat cu succes relocarea întregii activităţi în Cluj-Napoca şi îşi va concentra business-ul integral pe Sanex S.A., mizând pe o creştere a cifrei de afaceri cu 10% în 2014, se arată într-un comunicat remis redacţiei.

Sergiu Apolzan, Director de Vânzări şi Marketing al Lasselsberger Ceramics România a declarat: "În 2013 am decis ca întreaga activitate operaţională, pe lângă cea de producţie, să fie concentrată în cadrul Sanex S.A. Cluj-Napoca, proces finalizat cu succes la începutul acestui an".

Acesta a mai subliniat, de asemenea, că pentru anul în curs, Sanex S.A. mizează pe o creştere cu 10% a afacerilor pe plan local, până la circa 33 de milioane de euro.

"Evoluţia vânzărilor ne determină să privim cu optimism anul în curs. Lansarea noului format de gresie porţelanată 42x42 cm, completarea portofoliului de produse cu noi dimensiuni provenite de la celelalte fabrici ale Grupului Lasselsberger Ceramics şi lansarea noilor colecţii Cesarom 2014 deschid oportunităţi în piaţa construcţiilor şi amenajărilor, cu impact pozitiv în business-ul nostru pentru acest an", a mai spus Sergiu Apolzan.

Acesta a mai declarat că evoluţia pozitivă a business-ului Lasselsberger Ceramics România în 2014 va fi determinată şi de o creştere uşoară a exporturilor pe pieţele din regiune, respectiv Cehia, Slovacia, Ungaria şi Bulgaria.

În ceea ce priveşte piaţa locală de plăci ceramice, reprezentantul companiei estimează că în 2013 aceasta a raportat un uşor declin, cu aproximativ 5%, de la 120 de milioane de euro, la 115 milioane de euro. În ceea ce priveşte volumul total, scăderea a fost de aproximativ 8%, de la 25 de milioane de mp, la 23 de milioane de mp.

Plăcile ceramice produse în fabrica Sanex S.A. sunt distribuite la nivel naţional prin intermediul a 150 de parteneri, fiind prezente în peste 1.000 de puncte de vânzare, inclusiv în toate magazinele de tip "Do-It-Yourself", se mai arată în comunicat.

Revista
BURSA Construcţiilor

Vreţi să fiţi la curent cu proiectele iniţiate sau în dezvoltare pe întreg cuprinsul ţării? Care sunt planurile autorităţilor locale în ceea ce priveşte investiţiile în construcţia de locuinţe, spaţii comerciale şi de birouri, infrastructură?

Vreţi să aflaţi noutăţile pe piaţa materialelor de construcţie?

Peste optzeci de pagini cu informaţii utile în revista "Bursa Construcţiilor"!

În exclusivitate - devize pe proiect, preţurile medii ale materialelor şi serviciilor de construcţii.

Aflaţi care sunt cele mai bune plasamente imobiliare ! Ce şi unde se va construi, care sunt proiectele în curs de execuţie şi toate informaţiile necesare unui investitor pe piaţa imobiliară (preţuri, tendinţe din Bucureşti şi din întreaga ţară).

Locuinţe

Piaţa Imobiliară

Proiecte

Amenajări

Smart City

Materiale

Preţuri

Finanţare

Investiţii

Consilier

Internaţional