Bursa Construcţiilor
Revista Bursa Construcţiilor nr. 8 / 2020
Abonament gratuit

NEPI Rockcastle anunţă soluţii de ultimă generaţie pentru tehnologiile digitale inovatoare din centrele comerciale

G.U. Ştirile Zilei /

NEPI Rockcastle anunţă soluţii de ultimă generaţie pentru tehnologiile digitale inovatoare din centrele comerciale

NEPI Rockcastle anunţă noi modalităţi de comunicare media digitală, prin intermediul tehnologiilor inovatoare, conform unui comunicat de presă. Din dorinţa de a crea în mall-uri un mediu de comunicare inedit pentru companii, dezvoltatorul de centre comerciale a investit în ultimii trei ani peste 1.500.000 euro în reţeaua media digitală din România.

Marius Barbu, Asset Director NEPI Rockcastle, a declarat: "Viitorul tehnologic îl trăim acum. Suntem conştienţi că tehnologiile inovatoare ne schimbă radical viaţa şi că ele reprezintă o mare parte din evoluţia societăţii. La nivel global, publicul are un apetit din ce în ce mai ridicat pentru tehnologia modernă, care oferă experienţe digitale unice. Pentru a continua să fii partenerul noii societăţi avansate, trebuie să investeşti constant în modalităţi care să te pună în centrul nevoilor digitale ale colaboratorilor şi clienţilor tăi".

Potrivit comunicatului, centrele comerciale sunt mai mult decât un loc pentru cumpărături şi divertisment, de-a lungul timpului acestea au devenit o sursă de inspiraţie pentru brandurile care se promovează aici. Publicitatea din centrele comerciale beneficiază de toate facilităţile pe care suporturile media interioare şi exterioare ale mall-ului le pun la dispoziţia partenerilor şi devine, astfel, o reţea de promovare media. Principalul avantaj este acela că atunci când oamenii se află în mall-uri şi centre comerciale, aceştia sunt mai receptivi în a lua decizii de cumpărare.

Amplasamentele pe suport digital din portofoliul gruplui includ totemuri şi, în premieră pentru un mall din România, ecrane LED multi-screen high definition, în Mega Mall. Prin intermediul acestor noi canale de comunicare, expunerea mesajului este de 360 grade oferindu-le consumatorilor o experienţă modernă de interacţiune cu brand-ul atunci când aceştia sunt la shopping.

Noile ecrane LED multi-screen high definition din Mega Mall au o suprafaţă de expunere de 119 metri pătraţi prin intermediul celor 4 coloane cu înălţimea de 4, respectiv 4,5 metri şi lăţimea de 1,75 metri. Datorită suprafeţei generoase de expunere, noua soluţie vine cu o experienţă dinamică şi flexibilă de vizionare a conţinutului media.

Dezvoltarea reţelei media digitală, începută la finalul anului 2017, ajunge la o valoare totală de 1.500.000 euro şi include proiectarea şi amplasarea de totemuri digitale pe coridoarele centrelor comerciale. Acestea sunt dotate cu ecrane faţă verso de 65" şi sunt localizate în punctele de maximă audienţă (zone de acces, hipermarket, spaţii de aşteptare sau Food Court). Un exemplu de proiect special este ecranul exterior de la Shopping City Satu Mare, având dimensiunea de 109 mp, sau noile coloane LED din Mega Mall.

În prezent, sunt disponibile peste 232 ecrane în 17 centre comerciale din România care pot fi folosite pentru difuzarea campaniilor de comunicare prin intermediul unui sistem de gestionare şi personalizare a conţinutului dedicat, notează sursa citată.

Pana la finalul anului 2020, NEPI Rockcastle îşi va completa reţeaua media cu un ecran digital în cadrul celui mai nou centru comercial deschis în vara acestui an, Shopping City Targu Mureş. Pe termen lung, în următorii doi ani, dezvoltatorul intenţionează finalizarea proiectelor speciale digitale în Promenada Mall Bucureşti şi City Park Mall Constanţa.

Revista
BURSA Construcţiilor

Vreţi să fiţi la curent cu proiectele iniţiate sau în dezvoltare pe întreg cuprinsul ţării? Care sunt planurile autorităţilor locale în ceea ce priveşte investiţiile în construcţia de locuinţe, spaţii comerciale şi de birouri, infrastructură?

Vreţi să aflaţi noutăţile pe piaţa materialelor de construcţie?

Peste optzeci de pagini cu informaţii utile în revista "Bursa Construcţiilor"!

În exclusivitate - devize pe proiect, preţurile medii ale materialelor şi serviciilor de construcţii.

Aflaţi care sunt cele mai bune plasamente imobiliare ! Ce şi unde se va construi, care sunt proiectele în curs de execuţie şi toate informaţiile necesare unui investitor pe piaţa imobiliară (preţuri, tendinţe din Bucureşti şi din întreaga ţară).

Piaţa Imobiliară

Proiecte

Amenajări

Smart City

Fotoreportaj

Preţuri

Preţuri medii ale materialelor de construcţii

Bursa Construcţiilor 8 / 2020

Preţul mediu al materialelor de construcţie a fost calculat pe baza ofertelor valabile la jumătatea lunii octombrie 2020. Comercianţii menţionează că preţurile pot fi negociate în funcţie de cantitatea achiziţionată, modalitatea de plată, termenul de plată, iar transportul este inclus în preţ pentru valori mai mari ale facturii.

Finanţare

Licitaţii

Bursa Construcţiilor 8 / 2020

Câştigătorii licitaţiilor deschise organizate pentru lucrări din fonduri publice

Investiţii

Perspective

Companii

Internaţional