Contestaţia depusă împotriva rezultatului licitaţiei organizate de Primăria Oradea pentru atribuirea lucrărilor de utilităţi din cadrul Eurobusiness Oradea a fost respinsă de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, printr-o decizie emisă la data de 27 octombrie 2011.
Asocierea Arian Construccion y Gestion de Infraestructuras SA - Vimac SA - SC Romterm SA - SC Tempos Serv SRL - SC Construcţii Erbaşu SA a solictat CNSC anularea raportului procedurii de atribuire, a rezultatului procedurii şi obligarea autorităţii contractante la reevaluarea ofertelor. Consiliul a respins însă ca nefondată contestaţia, dipunând continuarea procedurii de atribuire.
Dacă nu vor fi depuse plângeri împotriva deciziei CNSC, Primăria Oradea va semna contractul de execuţie cu SC Construcţii Bihor SA.
Valoarea contractului de lucrări este estimată la suma de 58,6 milioane lei fără TVA. Contractul cuprinde execuţia lucrărilor de infrastructură de drumuri, a reţeleor de termoficare, alimentare cu apă şi canalizare, alimentare cu energie electrică şi reţea de iluminat public.
Primăria Oradea a lansat prima licitaţie pentru atribuirea contractului de executare "Realizarea infrastructurii de utilităţi publice în parcul industrial Eurobusiness Oradea - Etapa I" la data de 26 martie 2011, însă procedura a fost anulată pe Sistemul Electronic de Achiziţii Publice la data de 17 mai. Motivul anulării au fost constatarea de abateri grave de la prevederile legislative.
Licitaţia a fost relansată pe 16 iunie, fiind din nou suspendată în10 octombrie 2011 datorită contestaţiilor.