Impact Developer & Contractor S.A. a lansat miercuri, 25 aprilie 2011, locuinţa multifuncţională "3 în 1", Kaleidoscop, care oferă trei funcţiuni de locuire într-un singur spaţiu. Noul produs se află în Ansamblul Rezidenţial Greenfield, dezvoltat de Impact S.A. în zona Pădurii Băneasa, în Nordul Capitalei, conform unui comunicat de presă al Impact Developer & Contractor S.A.
Întreg sistemul se bazează pe un perete rotativ de 2,8m X 2 m, gândit pentru a fi folosit în trei ipostaze: camera de zi - cu canapeaua întoarsă spre fereastră, dinning - cu mobilerul de bucătărie întors spre fereastră şi "welcomme room" - cu canapeaua întoarsă spre uşă şi bucătăria în spate. Totodată, canapeaua poate fi extinsă, astfel că livingul devine dormitor în timpul nopţii. S-a folosit un mobilier "inteligent" - un corp cu deschidere batantă care are dublă funcţie: în poziţie verticală este oglindă cu etajera, iar în poziţie orizontală devine "home office desk". În cadrul mobilierului de bucătărie s-au folosit uşi batante cu deschidere electronică, hota este retractabilă, frigiderul este incorporat, iar chiuveta dispune de instalaţii pivotante .
"Provocarea noastră a fost să facem locuinţe cât mai accesibile: un spaţiu de 36 m.p. înzestrat cu funcţiuni multiple. Pe baza unui perete rotativ şi a mobilierului multifuncţional am găsit soluţia rapidă de a transforma livingul în bucătărie, în dormitor sau în spaţiu de lucru", spune Dan Ioan Popp, CEO, Impact Developer & Contractor, dezvoltatorul Greenfield.
Targetul noului produs dezvoltat de Impact îl reprezintă, în principal, tinerii între 25 şi 35 de ani, necăsătoriţi, care duc o viaţă activă, petrec cca. 10 ore la birou şi care îşi doresc o locuinţă în concordanţă cu stilul lor urban de viaţă.
"Prin amplasarea în Nordul Bucureştiului, facilităţile şi dimensiunile apartamentelor din cartierul Greenfield realizate până acum, noi ne-am focusat pe clienţii cu venituri medium - high. Însă, am observat o cerere importantă pentru locuinţe accesebile, cu buget între 39-49.000 euro", explică Dan Ioan Popp, continuând: "De aceea, am dezvoltat acest nou produs adresat tinerilor cu un stil de viaţă dinamic, produs care va fi oferit de la 39.990 euro inclusiv TVA".