Chiar dacă interesul investitorilor pentru piaţa imobiliară din România s-a diminuat, aceasta nu înseamnă că au dispărut investiţiile. Astfel, fondul de investiţii "Romania Invest" dispune în 2011 de un buget de achiziţii de 45 milioane de euro. "În planul nostru pentru 2011 este creşterea stocului de locuinţe. Suntem deja în căutare de proiecte vandabile", a dclarat domnul Nimrod Zvik, director marketing "Be Igloo", divizia de vânzări a fondului "Romania Invest".
De asemenea, domnul Alexandru Petrescu, director vânzări "Green City", susţine că anul a început bine pentru ansamblul rezidenţial. Astfel, în ultimele zile ale lui 2010 şi primele zile din 2011 au fost realizate cinci tranzacţii.
Pe de altă parte, Agenţiile imobiliare sunt de părere că şi în 2011 se vor vinde cel mai bine apartamentele cu suprafeţe mici, care au şi preţul mai mic. Proprietarii vor fi nevoiţi să îşi adapteze preţurile condiţiilor pieţei: "Încă există proprietari care se joacă cu preţurile, fie aruncă apartamentul pe piaţă cu un preţ mare şi scad treptat când văd că nu îi sună nimeni, fie, din contră, scot la vânzare cu preţuri foarte mici,şi când văd că apartamentul este căutat, cresc preţul. Anul 2011 va fi. ca şi anul 2010, un an de lămurit clienţii, fie ei proprietari sau cumpărători, de faptul că şi în criză există o valoare reală a locuinţelor", a explicat domnul Andrei Rusu, director al agenţiei imobiliare "Vission House".
Pe segmentul proprietăţilor de lux, domnul Ştefan Niţă, reprezentantul agenţiei imobiliare "Luxury Internaţional", sesizează un interes scăzut: "Cei mai importanţi clienţi pe segmentul de lux au fost întotdeauna investitorii. În acest moment ei au dispărut cu desăvârşire, aşa că proprietăţile de peste câteva milioane de euro îşi aşteaptă clienţii cu lunile".