Evocasa Selecta , singurul ansamblu de lux dezvoltat de Adama în Romania, situat în centrul Bucureştiului, a necesitat o investiţie totală de 16 milioane de EURO şi a fost vândut în proporţie de peste 60%. Be Igloo, agentia de promovare şi vânzare a proiectului, estimează că va vinde restul apartamentelor până la sfârşitul anului, având în vedere experienţa pe care a câştigat-o în urma celor aproape trei ani de existenţă pe piaţă, potrivit unui comunicat al companiei.
"Implementăm strategiile nonconformiste de vânzare care deja au consacrat Be Igloo în piaţa rezidenţială bucureşteană,iar pentru Evocasa Selecta acest open house este o nouă abordare de vânzare care se va dovedi de un real succes. Vrem să promovăm oferte precum proiectul Evocasa Selecta pentru că există cerere în rândul clienţilor care pun preţ pe un standard de viaţă ridicat, pe amplasarea locuinţei în centrul Capitalei, pe designul finisajelor şi facilităţile oferite, pe lux şi exclusivism.(...) Analizând situaţia din piaţă, aproximăm că vom vinde în jurul a 10 apartamente pe trimestru din Evocasa Selecta, în condiţiile în care respectăm proiectul de marketing" susţine Nimrod Zvik, Managing Partner Be Igloo.
Imobilul are 10 etaje şi include 77 de apartamente de două, trei şi patru camere, precum şi spaţii comerciale, de birouri la parter şi etajul 1. Apartamentele au suprafeţe cuprinse între 64 metri patrati şi 230 metri patrati cu terasa, iar preţurile pornesc de la 85.140 euro şi pot ajunge la 279.748 euro.
Înfiinţată în 2009 în vederea revânzării locuinţelor achiziţionate de fondul de investitii norvegian Romania Invest, Be Igloo este cel mai mare vânzător de apartamente noi din Bucureşti. Din martie 2011 este o organizaţie independentă cu servicii integrate de PR, marketing şi vânzări.