Bursa Construcţiilor
Revista Bursa Construcţiilor nr. 8 / 2019

Somfy România estimează afaceri în creştere cu 20%, anul acesta

A.V. Ştirile Zilei /

Somfy România estimează afaceri în creştere cu 20%, anul acesta

Somfy România, lider în furnizarea de sisteme de control automatizat pentru tehnica de umbrire şi acces în locuinţe şi clădiri comerciale, dar şi un jucător cheie pentru soluţii smart home, estimează afaceri în creştere cu 20% în anul 2019, comparativ cu perioada similară a anului trecut, când a atins 2 milioane de euro, potrivit unui comunicat al companiei.

Estimările pozitive sunt susţinute de motorizarea produselor de umbrire pentru exterior: rulouri, jaluzele veneţiene exterioare, copertine, de cele pentru interior: perdele, draperii, jaluzele pentru interior, dar şi de creşterea cererii de produse pentru smart home.

Somfy România este subsidiara locală a Somfy Group SA din Franţa, care aniversează anul acesta 50 de ani de existenţă la nivel global. Pionier în motorizarea echipamentelor de umbire pentru locuinţe şi ulterior în sisteme de automatizare pentru clădiri rezidenţiale şi comerciale, Somfy produce 20 de milioane de motoare anual şi a raportat afaceri de 1,127 miliarde euro în 2018.

Vlad Rovo, Country Manager Somfy România şi Moldova, a declarat: "Modelul de business şi punctele forte ale grupului au fost aplicate cu succes încă din anul 2006, de la înfiinţarea Somfy în România. Misiunea noastră pe plan local este de a inspira un model de viaţă confortabil, accesibil, oferind produse şi servicii specifice nevoilor utilizatorilor, tot mai exigenţi şi atenţi la caracteristicile locuinţei lor. De asemenea, pătrundem în segmentul de proiecte cu soluţii automatizate de umbrire solară care îmbunătăţesc performanţa energetică a faţadelor şi aduc beneficii reale dezvoltatorilor şi locuitorilor clădirilor".

În prezent, vânzările Somfy România provin în mare parte din segmentul rezidenţial, unde soluţiile de automatizare pentru sisteme de umbrire de exterior reprezintă peste 50% din totalul afacerilor, urmate în proporţii egale de cele pentru sisteme de umbrire de interior, acces, securitate şi smart home. Începând de anul acesta, compania dezvoltă şi pe plan local segmentul de proiecte, accesând zona comercială de birouri şi instituţii.

Strategia de business a Somfy România se bazează pe digitalizarea activităţii şi poziţionarea ca jucător de referinţă în domeniul soluţiilor de automatizare şi smart home, care va aduce noi oportunităţi pe piaţa de profil.

Vlad Rovo spune: "În primul rând, digitalizarea pieţei de produse tradiţionale ne va permite să răspundem aşteptărilor consumatorilor care îşi doresc tot mai mult să îşi interconecteze şi să controleze echipamentele din casă de oriunde, aspect posibil prin intermediul aplicaţiilor dedicate pentru telefoane mobile şi tablete. În plus, prin abordarea de noi segmente de piaţă, aşa cum am făcut-o în cazul soluţiilor de securitate, dar şi prin dezvoltarea de parteneriate pentru extinderea universului de produse conectabile, validăm modelul deschis de colaborare".

În ceea ce priveşte industria construcţiilor, reprezentanţii Somfy consideră că anul 2020 va aduce noi provocări legislative legate de performanţa energetică a clădirilor, respectiv eficienţa energetică. Aceste noi reglementări în domeniul performanţei energetice stabilesc exigenţe mai mari pentru industria construcţiilor şi instituie necesitatea instalării unui sistem de umbrire automatizat. Provocarea va consta în găsirea soluţiei optime care să asigure atât confortul locatarilor şi accesul la lumina naturală, cât şi eficienţă energetică.

În plus, vom asista la o expansiune a gradului de automatizare a locuinţelor şi clădirilor, potrivit companiei.

În acest context, portofoliul Somfy va veni în întâmpinarea cerinţelor utilizatorilor pentru siguranţă, eficienţă energetică şi confort ca furnizor de soluţii de automatizare şi control al sistemelor de umbrire, deschidere şi închidere, precum şi ca jucător important în digitalizarea acestora.

"Vom vedea din ce în ce mai multe case conectate, cu servicii interoperabile, de diferite origini, dar pe deplin integrate. Prin intermediul unităţii de comandă Tahoma, oferim clienţilor noştri posibilitatea de a gestiona nu numai produsele Somfy, ci şi libertatea de a-şi echipa locuinţa cu produse de la mărci compatibile, parteneri Somfy", concluzionează Vlad Rovo.

Somfy a luat fiinţă în Franţa, în anul 1969, iar în prezent are 6.120 de angajaţi în întreaga lume, opt fabrici în ţara de origine, Italia, Polonia, Tunisia şi China, cu afaceri de 1,127 miliarde euro raportate în 2018.

În România, compania are 12 angajaţi, un depozit logistic la Braşov şi un birou central în Bucureşti, dar şi o reţea de parteneri şi reprezentanţi teritoriali care asigură acoperirea la nivel naţional.

Portofoliul de produse include o ofertă globală adaptată tuturor tipurilor de aplicaţii: sisteme de motorizare şi comandă destinate tehnicii de umbrire pentru exterior şi interior, sisteme automatizate de acces rezidential, soluţii de umbrire solară dinamică şi Smart Living.

Revista
BURSA Construcţiilor

Vreţi să fiţi la curent cu proiectele iniţiate sau în dezvoltare pe întreg cuprinsul ţării? Care sunt planurile autorităţilor locale în ceea ce priveşte investiţiile în construcţia de locuinţe, spaţii comerciale şi de birouri, infrastructură?

Vreţi să aflaţi noutăţile pe piaţa materialelor de construcţie?

Peste optzeci de pagini cu informaţii utile în revista "Bursa Construcţiilor"!

În exclusivitate - devize pe proiect, preţurile medii ale materialelor şi serviciilor de construcţii.

Aflaţi care sunt cele mai bune plasamente imobiliare ! Ce şi unde se va construi, care sunt proiectele în curs de execuţie şi toate informaţiile necesare unui investitor pe piaţa imobiliară (preţuri, tendinţe din Bucureşti şi din întreaga ţară).

Piaţa Imobiliară

Proiecte

Amenajări

Smart City

Materiale

Fotoreportaj

Preţuri

Finanţare

Perspective

Consilier

Legea

Internaţional