Bursa Construcţiilor
Revista Bursa Construcţiilor nr. 6 / 2025

STIHL România investeşte peste 3 milioane de euro în dezvoltarea reţelei de dealeri

E.D. Ştirile Zilei /

Compania STIHL România îşi redefineşte conceptul de magazin, prin dezvoltarea unui concept nou de spaţiu comercial, un aşa numit "flagship store", care va fi implementat până la sfârşitul lui 2015 la nivelul dealerilor, investiţie în valoare de peste 3 milioane de euro.

Potrivit unui comunicat al companiei, investiţia va fi direcţionată către creşterea suprafeţelor, sistemele de prezentare ale magazinelor, organizare şi training.

În prezent, în reţeaua STIHL activează circa 200 dealeri, care operează în jur de 300 de magazine şi spaţii de service. "Ne dorim ca la STIHL să avem cel mai ridicat standard de magazine din domeniu în toată ţara şi din acest motiv ne vom concentra resurse importante pentru dezvoltarea reţelei. Îi vom sprijini pe dealerii noştri inclusiv financiar pentru implementarea noilor standarde. Toate aceste schimbări vor produce o consolidare calitativă a reţelei , cu un standard ridicat al serviciilor, de care vor beneficia în ultimă instanţă toţi clienţii noştri", declară Ioan Mezei, director general STIHL.

Pe lângă ridicarea standardului comercial şi de servicii, STIHL se va concentra şi pe dezvoltarea unor tehnici noi de comunicare cu clienţii. "Suntem foarte conştienţi că, în domeniul nostru, comunicarea cu beneficiarii este esenţială, iar în piaţa în care activăm aceasta este deficitară, mai ales din cauza faptului că astfel de produse se vând şi pe suprafeţele mari, fără a beneficia de consiliere. Motouneltele reprezintă produse cu multe particularităţi tehnice, care nu pot fi vândute fără o minimă consiliere de utilizare", explică Ioan Mezei.

Pe lângă dezvoltarea calitativă, STIHL îşi menţine obiectivul de creştere cu minim 20 de distribuitori în acest an. "Aşteptăm în continuare alături de noi persoane cu spirit antreprenorial care îşi doresc să dezvolte o afacere împreună cu o companie germană de top. Aceştia beneficiază de tot suportul nostru, inclusiv de training-uri tehnice şi de management. Sprijinul pe care îl oferim este o oportunitate mai ales pentru tinerii serioşi, cu înclinaţii tehnice, care vor să se dezvolte pe propriile picioare, mai ales că investiţiile de start-up sunt minimale, acestea ridicându-se la aproximativ 10-15 mii de euro", adaugă Ioan Mezei.

STIHL este o afacere de familie originară din Germania, fondată în 1926 de către Andreas STIHL. Veniturile grupului în 2013 au fost de 2,81 miliarde de euro, în creştere cu 1,4% faţă de 2012. STIHL numără peste 13.800 angajati, deţine 6 fabrici, 34 de centre naţionale de vânzare, fiind în contact cu 120 de importatori şi având o prezenţă în 160 de ţări.

STIHL România este o companie deţinută 100% de firma mamă şi a fost înfiinţată în 1997. În prezent STIHL România importă motounelte sub brandurile STIHL şi VIKING.

Revista
BURSA Construcţiilor

Vreţi să fiţi la curent cu proiectele iniţiate sau în dezvoltare pe întreg cuprinsul ţării? Care sunt planurile autorităţilor locale în ceea ce priveşte investiţiile în construcţia de locuinţe, spaţii comerciale şi de birouri, infrastructură?

Vreţi să aflaţi noutăţile pe piaţa materialelor de construcţie?

Peste optzeci de pagini cu informaţii utile în revista "Bursa Construcţiilor"!

În exclusivitate - devize pe proiect, preţurile medii ale materialelor şi serviciilor de construcţii.

Aflaţi care sunt cele mai bune plasamente imobiliare ! Ce şi unde se va construi, care sunt proiectele în curs de execuţie şi toate informaţiile necesare unui investitor pe piaţa imobiliară (preţuri, tendinţe din Bucureşti şi din întreaga ţară).

Locuinţe

Piaţa Imobiliară

Proiecte

Amenajări

Smart City

Materiale

Preţuri

Finanţare

Investiţii

Consilier

Internaţional