Licitaţia pentru atribuirea lucrărilor de execuţie a Centrului Logistics Euro Danube-Brăila va fi lansată, conform programării, în data de 18 noiembrie 2011, potrivit unui anunţ al SC Mizara Impex SRL, beneficiarul proiectului.
Contractul este estimat la suma de 33,88 milioane lei fără TVA, perioada de implementare fiind de 10 luni. Proiectul este finanţat prin Programul Operaţional Regional, Axa 1 "Sprijinirea dezvoltării mediului de afaceri regional şi local".
Investiţia are în vedere amenajarea unei structuri de sprijinire a afacerilor, care să asigure operaţiuni de încărcare/descărcare lichide şi produse solide nepericuloase vrac, de depozitare, şi amestecuri carburanţi cu biodiesel, transf. energie electrică şi apă tratată şi închiriere de spaţii de birou.
clădire de birouri P+3, inclusă în proiect
Cea mai mare parte din investiţie o vor reprezenta lucrările de construcţii pentru realizarea obiectivelor: clădire de utilităţi, clădire de birouri, cabină poartă, amenajare pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţială, parc de rezervoare cu staţia de pompare aferentă, reţele de apă potabilă şi de incendiu, estacada, compartimentare parc rezervoare, organizare de şantier aferentă întregului obiectiv. Valoarea totală estimată a acestor lucrări se ridică la suma de 18,83 milioane lei fără TVA.
Clădirea de birouri va avea un regim de înălţime P+3. Clădirea de utilităţi va adăposti mijloace de monitorizare şi distribuţie la gospodărirea de apă; zona parcului de rezervoare va fi împărţită în 2 sectoare, amplasate pe fundaţii inelare individuale.
noul chei va avea o lungime de 100 m
Constructia cheiului şi a staţiei de captare apă din Dunăre va presupune o investiţie de 8,38 milioane lei fără TVA.
Cheiului se va realiza pe 8 perechi de coloane cu diametru de cca 2 m, lungimea totală a cheiului va fi aproximativ 100 m. Staţia va fi amplasată la extremitatea nordică a cheiului şi va deservi staţia PSI.
lucrări electrice complexe
Lucrările la instalaţiile electrice vor presupune costuri de 874,850 lei fără TVA şi vor cuprinde: lucrări de instalaţii electrice, lucrări în staţiă electrică de transformare, lucrări de construcţii de linii electrice, lucrări de construcţii de posturi de transformare.
racordarea structurii la drumurile naţionale
Incinta va fi deservită de o serie de drumuri racordate la drumurile de acces în zonă care la rândul lor asigura legăturile cu DN 22 B, respectiv DN 2 B. Lucrările de drumuri sunt estimate la suma de 1 milion lei fără TVA.
aproape 5 millioane lei investite în calea ferată
Calea ferată va fi construită adiacent frontului de acostare pe o lungime de 300 m, unde vor fi montate două linii de cale ferată care vor fi racordate la sistemul feroviar existent în zona. Acest sistem feroviar va fi prevăzut cu dale de beton armat pentru a fi circulabil şi pentru mijloace auto pe toată suprafată. Valoarea lucrărilor de cale ferată este estimată la suma de 4,77 milioane lei fără TVA.
Construirea căii ferate va cuprinde: lucrări de terasament, lucrări de construcţii drenaje, excavaţii feroviare acoperite sau parţial acoperite, lucrări de construcţii de linii electrice, lucrări de pregătire a şantierului.