Bursa Construcţiilor
Revista Bursa Construcţiilor nr. 4 / 2024

VEKA România îl numeşte pe Alexandru Oancea în poziţia de Marketing & Market Development Manager

S.B. Ştirile Zilei /

VEKA România îl numeşte pe Alexandru Oancea în poziţia de Marketing & Market Development Manager

VEKA România, subsidiara locală a Grupului VEKA, lider al pieţei globale de profile PVC destinate execuţiei de tâmplărie termoizolantă, îl numeşte pe Alexandru Oancea în poziţia de Marketing & Market Development Manager.

În funcţia nou creată, Alexandru Oancea preia activitatea de vânzări a companiei în zona de sud a României, fiind responsabil de consolidarea actualelor parteneriate VEKA, precum şi de identificarea de noi oportunităţi de creştere. În plus, va continua să gestioneze dezvoltarea şi implementarea strategiilor de marketing în vederea consolidării brandului VEKA pe plan local.

Alexandru Oancea face parte din echipa VEKA România din 2007, iar timp de 15 ani a ocupat funcţia de Marketing Manager, poziţie din care a coordonat execuţia planurilor integrate de marketing şi comunicare, cu accent pe educarea pieţei privind beneficiile oferite de profilele de clasa A. În această perioadă, compania VEKA România a primit numeroase premii şi distincţii pentru proiectele de marketing, devenind şi un lider creativ în domeniu.

"Ultimii 15 ani au demonstrat că Alexandru are viziunea şi dinamismul de care avem nevoie. Sunt convins că, din noul său rol, va avea o contribuţie valoroasă la întărirea reţelei de parteneri şi la amplificarea prezenţei VEKA în zona de sud a ţării. Investiţiile constante în producţia de elemente de calitate superioară, inovaţiile, dezvoltarea permanentă a reţelei de parteneri şi campaniile de educare B2B sau B2C vor continua să fie pilonii strategiei noastre de business", a declarat Gyula Takacs - Director naţional de vânzări VEKA pentru România şi Ungaria.

"Sunt încântat să preiau acest rol care va duce la un nou nivel experienţa mea din ultimii 15 ani, într-un context în care sustenabilitatea şi eficienţa energetică sunt tot mai importante. Principalul meu obiectiv este să extind în continuare ecosistemul de parteneriate, dar şi să duc mai departe direcţia de comunicare out-of-the-box a brandului VEKA în România", a spus Alexandru Oancea, Marketing & Market Development Manager, VEKA.

Oferta VEKA în România include sisteme de profile PVC destinate producţiei de tâmplărie termoizolantă exclusiv clasa A, cu o durată de viaţă estimată la peste 50 de ani. Acestea asigură izolarea termică eficientă a clădirilor, reducând consumul de resurse pentru încălzirea sau răcirea încăperilor. Toate sistemele de profile PVC sunt prietenoase cu mediul înconjurător, putând fi reciclate de până la 10 ori.

Revista
BURSA Construcţiilor

Vreţi să fiţi la curent cu proiectele iniţiate sau în dezvoltare pe întreg cuprinsul ţării? Care sunt planurile autorităţilor locale în ceea ce priveşte investiţiile în construcţia de locuinţe, spaţii comerciale şi de birouri, infrastructură?

Vreţi să aflaţi noutăţile pe piaţa materialelor de construcţie?

Peste optzeci de pagini cu informaţii utile în revista "Bursa Construcţiilor"!

În exclusivitate - devize pe proiect, preţurile medii ale materialelor şi serviciilor de construcţii.

Aflaţi care sunt cele mai bune plasamente imobiliare ! Ce şi unde se va construi, care sunt proiectele în curs de execuţie şi toate informaţiile necesare unui investitor pe piaţa imobiliară (preţuri, tendinţe din Bucureşti şi din întreaga ţară).

Locuinţe

Piaţa Imobiliară

Proiecte

Amenajări

Materiale

Fotoreportaj

Preţuri

Finanţare

Investiţii

Companii

Internaţional