Intr-o perioada de criza sistemica globala, ajustarea si flexibilizarea resurselor umane, materiale si financiare la conditiile concrete ale pietelor prezinta o importanta strategica deosebita pentru mentinerea nivelelor de performanta ale activitatii organizatiilor. Chiar daca domeniul Facility Managementului in Romania este, comparativ, mai putin afectat de criza decat alte sectoare, implementarea de strategii adaptative in firmele profesionale de FM pot asigura sustenabilitatea acestora pe termen mediu si lung.
In acest context, Asociatia Romana de Facility Management-ROFMA, cu sprijinul ISS Facility Services SRL, organizeaza primul workshop din acest an, eveniment care va avea loc in data de 23 ianuarie, incepand cu ora 8.30, la JW Marriott Bucuresti, salon A.
Avand un titlu incitant: "Right Sizing-ul inteligent in Facility Management" si un subtitlu edifficator - Cum asiguram scalabilitatea organizatiei si a costurilor, cand business-ul sufera modificari de perimetru - acest workshop este primul eveniment dedicat abordarilor strategice de management in facility managementul romanesc. Obiectivul evenimentului este de a evidentia modalitatile prin care firmele active in domeniul facility managementului si nu numai, isi pot regandi organizatia intr-un mediu de afaceri dinamic, in permamenta schimbare.
Prezentarile si dezbaterile se vor axa pe urmatoarele directii:
-HR ca suport al afacerii si nu ca functie administrativa
-Procesele de "Intelligent right sizing"
-Impactul leadershipului situational in eficienta organizatiei
Evenimentul este destinat top si middle managerilor, bucurandu-se de prezenta unor lectori de marca. Prin prisma experientei de business a lectorilor in domenii precum HR, consultanta si leadership, participantii vor constata impactul asupra businessului a proceselor de HR structurate, care urmaresc si sustin strategia organizatiei.
Pentru membrii ROFMA, participarea este gratuita. Mai multe informatii sunt disponibile pe site-ul ROFMA (http://www.rofma.ro).