"Ne dorim să fim un punct central de întâlnire a comunităţilor de afaceri"
Piaţa Imobiliară / 17 noiembrie





Urban Hub - un spaţiu multifuncţional, găzduit de o clădire din anii `30 aflată în inima istorică a Bucureştiului, a fost redeschis în primăvara anului curent. Doamna Lavinia Pavel, managerul locaţiei, ne-a vorbit într-un interviu despre tot ceea ce oferă acest spaţiu, respectiv care sunt condiţiile în care poate fi închiriat.
(Interviu cu Lavinia Pavel, manager Urban Hub)
Reporter: Aţi redeschis Urban Hub în primăvara acestui an. Ce ne puteţi spune despre spaţiul pe care l-aţi amenajat - unde este amplasat, ce destinaţie are în prezent şi cui se adresează?
Lavinia Pavel: Urban Hub este un spaţiu multifuncţional, impresionant ca arhitectură şi stil decorativ, însă foarte prietenos şi primitor cu cei care ne vizitează, indiferent că sunt profesionişti cu un proiect ori trecători care au nevoie de o cafea bună şi câteva clipe de linişte şi confort. Este găzduit de o clădire grandioasă din anii `30 aflată în inima istorică a Bucureştiului, Piaţa Romană. Fiecare nivel al spaţiului este extrem de ofertant ca design, cu o atmosferă primitoare şi interactivă: avem Hub Cafe la parter, cu o terasă plină de verde, Social Hub - un spaţiu de co-working - la etaj, iar la mansardă am amenajat sala de evenimente, Events Hub.
Este, în fiecare colţ al său, un spaţiu foarte estetic, dar nu rece. Are acea eleganţă clasică a clădirii-monument, însă cu un vibe cald favorizat de lumina naturală care intră în cascadă prin ferestrele generoase. Cu acest spaţiu modular şi versatil ne adresăm, în primul rând, echipelor, companiilor, organizatorilor de evenimente; în general, profesioniştilor care caută un loc deosebit care să le găzduiască proiectul de grup.
Reporter: Ce activităţi sau evenimente pot avea loc la Urban Hub?
Lavinia Pavel: Vorbim despre un mix de funcţionalităţi pe fiecare dintre cele trei niveluri ale clădirii, spaţiul fiind pretabil pentru o multitudine de activităţi private, de amplitudini diverse, de la cine private la cursuri sau petreceri de firmă.
De exemplu, spaţiul de la parter, unde funcţionează cafeneaua, este potrivit atât pentru ateliere de 70 de persoane, dar şi pentru evenimente dinamice de networking cu până la 100 de participanţi. Etajul este ideal pentru sesiuni de lucru în echipă, activităţi de team building sau ateliere de brainstorming. Iar mansarda oferă spaţiul necesar pentru o recepţie permanentă de 50 de persoane, o conferinţă în stil teatru pentru 70 de participanţi sau un atelier intim în formă de U, pentru 30 de invitaţi.
Sincer, de la workshops de afaceri la prezentări de modă, am probat deja că la Urban Hub se găseşte spaţiul potrivit pentru a găzdui o mare varietate de reuniuni.
"Locaţia este disponibilă pentru închiriere completă sau în variantă modulară"
Reporter: Care este modelul de închiriere a imobilului şi care sunt tarifele pentru cei interesaţi de această locaţie? Ce capacitate are imobilul?
Lavinia Pavel: Locaţia este disponibilă pentru închiriere completă sau în variantă modulară, pe etaje, pe durata întregii zile sau pentru jumătăţi de zi. De exemplu, pentru închirierea totală a Urban Hub costul este de 800 de euro pentru toată ziua şi de 400 de euro pentru jumătate de zi.
De asemenea, spaţiul de co-working de la etaj este disponibil pentru vizitele de lucru individuale contra unei taxe de 20 de euro care include apă, cafea şi ceai din partea casei.
Reporter: Oferiţi doar spaţiul spre închiriere sau puneţi la dispoziţie şi alte servicii?
Lavinia Pavel: Hub Cafe este mai mult decât un bar complet utilat, care oferă cafea de specialitate şi o listă apetisantă de cocteiluri. În această locaţie vorbim şi despre servicii de restaurant cu preparate de tip brunch pe întreg parcursul zilei, dar şi de servicii de catering pentru orice tip de eveniment.
Reporter: Cât aţi investit în amenajarea Urban Hub şi ce a presupus investiţia? Fiind o clădire veche, aţi păstrat elementele specifice stilului în care a fost creată?
Lavinia Pavel: Investiţia se ridică la 180.000 de euro şi a presupus igienizarea şi refacerea instalaţiilor, amenajarea spaţiului. Nu am schimbat nimic din stilul arhitectural şi am păstrat elementele specifice stilului în care a fost creată. Am făcut acest proiect cu studenţii de la Arhitectură pentru că ne-am dorit un vibe nou şi cool pentru acest spaţiu a cărui destinaţie este să aducă laolaltă mai multe generaţii prin organizarea de evenimente şi reuniuni de lucru.
"Suntem tot mai vizibili în zona corporate"
Reporter: Care este, în prezent, cererea pentru locaţia pe care o puneţi la dispoziţie?
Lavinia Pavel: Suntem abia la început, încă nu putem trage o concluzie despre cererea reală pentru astfel de spaţii în Bucureşti. Avem creşteri de la lună la lună, dar suntem în perioada de testare a diverselor concepte de eveniment şi de regândire a strategiei de poziţionare şi funcţionare pe tot parcursul săptămânii, nu doar în zilele cu rezervări de evenimente. Pe termen lung, ne dorim să fim un punct central de întâlnire a comunităţilor de afaceri, să fim un Hub de comunităţi business, practic. Din fericire, suntem tot mai vizibili în zona corporate şi ne dăm seama de asta din solicitările de colaborare care au început să vină către noi.
Reporter: Care sunt atuurile Urban Hub pe o piaţă în dezvoltare a spaţiilor de lucru flexibile?
Lavinia Pavel: Cel mai mare atu este poziţionarea locaţiei, clar. Suntem chiar în Piaţa Romană, iar asta înseamnă o conectare foarte bună cu tot Bucureştiul prin intermediul transportului în comun, înseamnă prestigiu şi vizibilitate. Arhitectura locului şi modul în care a fost amenajat sunt alte motive pentru care antreprenorii aleg să-şi desfăşoare întâlnirile la Urban Hub. Am lucrat cu studenţi de la Arhitectură la amenajare, cu oameni specializaţi care au ştiut să exploateze estetic acest spaţiu, într-o manieră actuală, urmărind să îmbine asta cu caracterul clasic şi aristocratic al clădirii. Aşadar, am obţinut un vibe special al locului, întreţinut şi de personalul de calitate care însufleţeşte Urban Hub. Şi oricine ne trece pragul - fie că e parte a generaţiei X, e Millenial sau Gen Z - se simte confortabil şi poate relaţiona într-un mod pozitiv şi productiv cu energia locului.
Reporter: Cum a evoluat, per ansamblu, anul acesta, piaţa spaţiilor de lucru flexibile din ţară, respectiv cea din Bucureşti? Unde se situează piaţa de profil din România faţă de cea din Europa?
Lavinia Pavel: Observăm o scădere a domeniului şi nu doar în România, ci şi la nivel internaţional. Iar una dintre strategiile prin care ne propunem să ieşim în faţă, în Bucureşti, pe fondul acestui trend descendent, este modul de funcţionare atipic al zonei noastre de co-working. Noi nu percepem clasicele abonamente pentru folosirea spaţiului de lucru, ci solicităm publicului doar o consumaţie la restaurant şi cafenea. Ne dorim să atragem oameni care să lucreze cu spor aici, să-şi organizeze evenimentele cu drag, ca pentru prieteni, şi să se susţină unii pe alţii ca antreprenori, să colaboreze tot mai amplu şi să construim o comunitate de business, indiferent de numărul de angajaţi sau de cifra de afaceri pe care o are fiecare.
Reporter: Vă mulţumesc!














































