Bursa Construcţiilor
Revista Bursa Construcţiilor nr. 4 / 2021
Abonament gratuit

ÎN PRIMUL TRIMESTRU DIN 2021Vivre a înregistrat vânzări cu circa 28% mai mari faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut

G.U. Ştirile Zilei /

Vivre a înregistrat vânzări cu circa 28% mai mari faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut

Vivre aniversează 9 ani de la lansare, cu vânzări de peste 261 de milioane de euro, în nouă ţări din Europa Centrală şi de Est, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.

Conform datelor înregistrate până în prezent, compania a ajuns la mai mult de 1,1 milioane de clienţi şi îşi propune să depăşească un total de 1,4 milioane de clienţi unici, care au achiziţionat cel puţin o dată de pe platformele Vivre, până la finalul anului 2021.

În trimestrul I al anului curent, vânzările Vivre s-au poziţionat pe un trend ascendent, marcând o creştere de aproximativ 28% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, notează sursa citată. De asemenea, linia de business Vivre Marketplace, lansată în 2020, care le facilitează retailerilor vânzarea de produse pe platformele Vivre, se află în plină expansiune şi cuprinde până în prezent peste 500 de furnizori activi.

În ceea ce priveşte numărul total de comenzi procesate în cei 9 ani de existenţă, 6,3 milioane de pachete au ajuns la clienţii din România şi din celelalte opt ţări în care operează compania, cele mai multe fiind distribuite în România, Bulgaria, Ungaria şi Croaţia, conform comunicatului. Cea mai dorită categorie de produse a fost mobilierul, care a generat vânzări de peste 80 de milioane de euro în cei nouă ani de existenţă.

Monica Cadogan, CEO şi cofondator Vivre, a declarat: "Aniversarea a 9 ani de Vivre ne găseşte în nouă ţări, cu planuri mari de consolidare a acestor pieţe în care activăm. Ultimul an ne-a demonstrat că în e-commerce nu este loc de întors, aşadar ne dorim să ţinem pasul cu ritmul alert în care se dezvoltă acest segment de piaţă şi, în următorii ani, să devenim principalul marketplace de home & deco din regiune. Evoluţia din primul trimestru din 2021 ne arată că suntem în linie cu ritmul de creştere prognozat pentru acest an, respectiv 30%, iar acest lucru ne dă încredere să direcţionăm investiţii importante în toate ariile de business, pentru a le oferi clienţilor noştri design-uri unice, într-un timp cât mai scurt şi la preţuri atractive".

Începând cu 6 mai 2021, Vivre îi întâmpină pe clienţi cu o campanie de reduceri de până la 80% la mobilier, canapele şi fotolii, textile pentru casă, accesorii bucătărie şi dining, decoraţiuni, covoare, articole lifestyle şi altele, iar comenzile care depăşesc suma de 250 lei vor beneficia de transport gratuit până la destinaţie.

Revista
BURSA Construcţiilor

Vreţi să fiţi la curent cu proiectele iniţiate sau în dezvoltare pe întreg cuprinsul ţării? Care sunt planurile autorităţilor locale în ceea ce priveşte investiţiile în construcţia de locuinţe, spaţii comerciale şi de birouri, infrastructură?

Vreţi să aflaţi noutăţile pe piaţa materialelor de construcţie?

Peste optzeci de pagini cu informaţii utile în revista "Bursa Construcţiilor"!

În exclusivitate - devize pe proiect, preţurile medii ale materialelor şi serviciilor de construcţii.

Aflaţi care sunt cele mai bune plasamente imobiliare ! Ce şi unde se va construi, care sunt proiectele în curs de execuţie şi toate informaţiile necesare unui investitor pe piaţa imobiliară (preţuri, tendinţe din Bucureşti şi din întreaga ţară).

Piaţa Imobiliară

Proiecte

Amenajări

Smart City

Materiale

Mobilier

Fotoreportaj

Preţuri

Finanţare

Investiţii

Perspective