Bursa Construcţiilor
Revista Bursa Construcţiilor nr. 4 / 2025

CUSHMAN & WAKEFIELD ECHINOX:PUPA deschide trei magazine mono-brand în locaţiile AFI din Bucureşti, Ploieşti şi Braşov

G.U. Ştirile Zilei /

Bogdan Marcu, Partener Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox

Bogdan Marcu, Partener Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox

Brandul italian de produse cosmetice PUPA, prezent în România din 2015 printr-o reţea de şase magazine situate în patru oraşe, deschide trei magazine noi în cadrul centrelor comerciale AFI Palace Cotroceni din Bucureşti, AFI Palace Ploieşti şi AFI Palace Braşov, ca urmare a unui acord de închiriere intermediat de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox, conform unui comunicat de presă remis redacţiei.

Deschiderea celor trei noi magazine a fost programată de-a lungul lunii noiembrie, unitatea din AFI Palace Cotroceni fiind deja operaţională.

Bogdan Marcu, Partener Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox, a declarat: "În ciuda contextului actual extraordinar pe care segmentul de retail, şi în special retailerii de fashion şi produse cosmetice, îl traversează, ne bucurăm că am putut reprezenta PUPA Milano în finalizarea unui parteneriat important pentru proiectele din portofoliul AFI Europe. Deschiderea simultană a 3 magazine în această perioadă dificilă consemnează faptul că România rămâne în continuare atractivă şi oferă oportunităţi bune de dezvoltare pe termen lung pentru retaileri."

Prin cele trei magazine noi, PUPA îşi face intrarea în două oraşe noi din România, şi anume Braşov şi Ploieşti, acoperind totodata întreg portofoliul de retail al AFI Europe, format din cele trei centre comerciale cu o suprafaţă închiriabilă cumulată de aproximativ 180.000 metri pătraţi.

Andrea Conti, International Business Development Manager, Pupa Milano România, a declarat: "PUPA nu se opreşte! Urgenţa sanitară ne supune pe toţi la grea încercare, însă compania italiană de cosmetice nu şi-a pierdut speranţa şi dorinţa de a împărtăşi frumuseţea în deplină siguranţă. PUPA este sinonimul excelenţei italiene şi aduce cu sine toată determinarea şi pasiunea simbolizate de roşul aprins, culoarea reprezentativă a companiei. Un roşu care a rămas emblema companiei şi care nu putea să lipsească din cele 3 magazine monobrand unice din România."

Revista
BURSA Construcţiilor

Vreţi să fiţi la curent cu proiectele iniţiate sau în dezvoltare pe întreg cuprinsul ţării? Care sunt planurile autorităţilor locale în ceea ce priveşte investiţiile în construcţia de locuinţe, spaţii comerciale şi de birouri, infrastructură?

Vreţi să aflaţi noutăţile pe piaţa materialelor de construcţie?

Peste optzeci de pagini cu informaţii utile în revista "Bursa Construcţiilor"!

În exclusivitate - devize pe proiect, preţurile medii ale materialelor şi serviciilor de construcţii.

Aflaţi care sunt cele mai bune plasamente imobiliare ! Ce şi unde se va construi, care sunt proiectele în curs de execuţie şi toate informaţiile necesare unui investitor pe piaţa imobiliară (preţuri, tendinţe din Bucureşti şi din întreaga ţară).

Locuinţe

Piaţa Imobiliară

Proiecte

Amenajări

Smart City

Materiale

Fotoreportaj

Preţuri

Finanţare

Investiţii

Perspective

Companii

Internaţional