Decoraţiunile pot fi adaptate profilurilor de activitate ale firmelor
Pentru companii decorarea birourilor şi sediilor pe perioada Sărbatorilor de iarnă reprezintă un aspect extrem de important, chiar dacă unii manageri de obicei o consideră ca fiind o cheltuială fără sens şi fără profit, mai ales. Vlad Simion, head-designer la "Brazi de Craciun.ro" , spune că, privind din afară, oricine ar fi de acord că atenţia la detaliu şi respectul pentru propria imagine vorbesc cel mai apăsat şi convingător despre o companie. O atmosferă plăcută, caldă, de sărbătoare, într-un sediu vor lăsa mereu o puternică impresie asupra clienţilor, partenerilor, colaboratorilor şi angajaţilor firmei respective.
Pentru amenajarea interioară şi pentru cea exterioară a sediilor recomandarea "BrazideCraciun.ro" este de a se pune un accent foarte mare pe personalizarea decoraţiunilor. Atât pentru exterior, cât şi pentru interior. Deşi nu există o ofertă variată în acest sens, costurile nu sunt atât de mari pe cât v-aţi putea gândi. Pentru decorările de exterior, aceasta alegere ar putea fi un mare plus pentru mai multă vizibilitate şi brand awareness. Tot pentru exterior, Vlad Simion sugerează amplasarea şi decorarea unui brad impozant prin înălţime şi bogăţie. Pe site-ul www.brazidecraciun.ro dimensiunile brazilor variază între 0.5 şi 12 metri.
Pentru decorarea în interior a sediilor de firmă, globuleţele pot fi marcate cu siglele firmei, cu imagini grăitoare despre activitatea firmei, cu denumirea unor proiecte de succes pe fiecare globuleţ, cu numele angajaţilor, pozele lor sau mesaje haioase între colegi. Posibilităţile sunt infinite.
Decoraţiunile pot fi adaptate profilurilor de activitate ale firmelor
Există globuleţe din sticlă, lucrate şi suflate manual, personalizate cu sigla companiei sau o imagine grăitoare pentru domeniul ei de activitate. Mai există varianta personalizării cu siglele clienţilor sau cu imagini ale produselor oferite. Vlad Simion menţionază: "Ideile noastre sunt nenumărate. Cel mai mult contează creativitatea furnizorilor de decoraţiuni, flexibilitatea şi capacitatea de a înţelege nevoile clienţilor. Echipa noastră numără şase designeri specializaţi în decoraţiuni interioare, coloristică, ambient şi feng-shui, aleşi personal de către mine. Nu aveţi cum să nu găsiţi aici o persoană la unison cu propria viziune."
Din ce în ce mai mult companiile apelează la designeri profesionişti pentru amenajări de calitate, spune Vlad Simion. Mai ales în Bucureşti, unde timpul fiecăruia este din ce în ce mai acaparat de traficul şi aglomeraţia caracteristice, companiile, dar şi persoanele fizice preferă să apeleze la nişte oameni pasionaţi de ceea ce fac, experimentaţi şi extrem de creativi. În cereri, se pune foarte mult accent pe calitatea, valoarea şi exclusivitatea designului. "Românii încep din ce în ce mai mult să observe şi să aprecieze adevărata calitate, detaliile care fac diferenţa, combinaţiile de culori, faptul că decoraţiunile sunt fabricate manual, iar acest lucru se oglindeşte în mod direct şi pregnant în pretenţiile clienţilor noştri", mai spune Vlad Simion.
De asemenea, foarte importantă a devenit şi alegerea unui brad natural - mirosul proaspăt pe care îl va lăsa în jurul său, bogaţia şi frumuseţea coroanei. Astfel de brazi pot fi găsiţi pe site-ul firmei "BrazideCraciun.ro". Aceştia sunt cultivaţi în pepiniere speciale şi sunt de calitate superioară. "De asemenea, oferim şi brazi în ghiveci, pentru cei care vor să transmită un mesaj ECO", subliniază Vlad Simion.
Bugetele alocate pentru decorarea sediilor depind foarte mult de pretenţiile managerilor. "Cine pune valoare pe anumite detalii ale calităţii indiscutabile sau pe importanţa acestei sărbători în tradiţia internaţională, poate că nu se va zgârci la buget", consideră Vlad Simion. Poate unele companii consideră de o importanţă mai mare cadourile oferite clienţilor, colaboratorilor şi partenerilor, caz în care vor neglija decoraţiunile pentru sediul propriu, bugetul micşorându-se.
Spre exemplu, anul trecut echipa de decoratori www.brazidecraciun.ro a realizat un brad de lux, numai cu decoraţiuni din cristale Swarovski, cu fir de aur, fundiţe din catifea şi mătase de cea mai bună calitate. "La amenajarea aces-tui brad au lucrat două persoane, timp de opt ore. S-a depus mult efort, atenţie şi migală pentru punerea în valoare a fiecărui element decorativ prin jocuri de lumini reflectate în încăpere de cristalele Swarovski. Imaginea era una feerică", afirmă Vlad Simion. Bradul a costat 10.000 de euro, dar frumuseţea lui era nepreţuită pentru clientul care îl comandase. "Persoana respectivă ne-a emoţionat prin faptul că a stat şi l-a admirat minute în şir, fără cuvinte", spune Vlad Simion.
Moda acestui an
Cele mai moderne decoraţiuni sunt, ca în fiecare an, tot cele tradiţionale: globuleţe, beteală, fundiţe, figurine, lumânări, conuri de brad. Singura diferenţă este aceea de coloristică, subliniază Vlad Simion, precizînd: "Cele mai în trend culori ale anului 2008 sunt alb, mov şi verde. Combinaţii surprinzătoare de puritate, regalitate şi prospeţime din natură." De asemenea, se pune mare accent pe calitatea şi valoarea ornamentelor. Se poartă decoraţiunile cu cristale Swarovski, de catifea, mătase, cu fir de aur şi argint, personalizate manual. Vlad Simion consideră că foarte multe persoane vor fi încântate şi de ideea personalizării decoraţiunilor cu numele copiilor, imagini ale lor, mesaje de dragoste sau urări în familie.
Anul acesta, spune Vlad Simion, firma sa se va axa foarte mult pe calitate, integrînd în ofertă globuri decorate cu cristale Swarovski, globuri decorate manual, din sticlă şi suflate cu argint, globuri cu design personalizat în funcţie de cerinţele clienţilor, decoraţiuni preţioase din catifea, mătase sau fir de aur.