Bursa Construcţiilor
Revista Bursa Construcţiilor nr. 8 / 2019

Bucătăriile Euphoria - de la linii curbe la linii drepte

Mobilier /

Bucătăriile Euphoria - de la linii curbe la linii drepte
  • document ataşat apasă aici pentru a descărca.

    (Interviu cu Georgian Frăţilă, director de marketing în cadrul Euphoria)

    Reporter: Euphoria are un nou look. De ce a fost nevoie de schimbarea imaginii şi conceptului produselor dumneavoastră?

    Georgian Frăţilă: Euphoria şi-a schimbat logo-ul pentru că era nevoie de acest pas. Schimbarea identităţii vizuale este un pas firesc spre maturizare a brandului, ca răspuns la exigenţele clienţilor noştri. Rămânem la fel de deschişi noilor provocări din domeniu, iar această schimbare de identitate vizuală reflectă capacitatea noastră de inovare. Au trecut anii, ne-am maturizat, a trebuit să venim cu un nou logo pentru că aşa este normal. Noul logo este mult mai stilizat, mai drept, mai uşor de înţeles, este mai pregnant, să spunem. În urma schimbării logo-ului, absolut toate conceptele cu care ne-am prezentat la Mobila Expo 2017 sunt noi - culori, forme, accesorii.

    Reporter: Cu câte astfel de concepte noi aţi fost prezenţi la târgul de profil?

    Georgian Frăţilă: Ne-am prezentat cu şapte concepte noi de bucătărie, fiecare dintre acestea fiind creat de un arhitect de-al nostru, plecând de la o stare. De aici a venit şi tema catalogului nostru - "mood". Printre noile concepte, avem şi bucătării non-conformiste - de exemplu, conceptul "MATERIA", care are frontul din beton. Un alt concept este caracterizat de faptul că dulapul se transformă. Uşile culisează înspre interior şi din corpul înalt putem folosi masa extensibilă datorită unui sistem ce nu are nevoie de punct de sprijin. Acest concept poartă numele de "ECLYPSE".

    Reporter: Ce aţi urmărit cu noul stil de bucătării?

    Georgian Frăţilă: Am venit cu un altfel de bucătării. "Altfel" - ca design pentru Euphoria. Însă bucătăriile păstrează calitatea şi performanţa feroneriei de top folosite şi până acum.

    Reporter: Dar curbele s-au îndreptat...

    Georgian Fraţilă: Da, curbele s-au îndreptat pentru marea majoritate a conceptelor. Nu s-a renunţat la curbe, dovadă face conceptul de bucătărie unde a avut loc cooking show-ul asigurat de Chef Mehrzad pe toată perioada târgului.

    Reporter: Şi culorile?

    Georgian Frăţilă: Culorile au devenit mai calde, mai liniştite, nu mergem cu foarte multe combinaţii de culori. Singura bucătărie pe care am păstrat-o colorată, să spunem aşa, este cea pe care am organizat cooking show-ul din cadrul târgului. Deşi acolo am păstrat fronturile curbe, este un concept nou şi acesta. Insula în sine este un semn al întrebării pus invers. Fiecare corp are o altă culoare, avem un joc de volumetrie...

    Reporter: Bucătăriile sunt realizate în serie sau pe comandă?

    Georgian Frăţilă: Noi producem bucătării doar pe comandă. Conceptele cu care ne-am prezentat la târg nu sunt bucătării de serie. Ele vin ca model de unde se poate porni. Spaţiul clientului şi necesităţile acestuia sunt criteriile ce dau forma bucătăriei.

    Reporter: Cum introduceţi în piaţă noile concepte?

    Georgian Frăţilă: Prin informare, informare şi iarăşi informare. Participăm la toate târgurile şi expoziţiile mari din Europa. Anul acesta deja am avut două evenimente - unul la Koln şi unul la Dusserdolf. Am fost prezenţi acolo, am văzut care sunt trendurile, ne-am inspirat.

    Reporter: Ce alte proiecte de investiţii aveţi în acest an?

    Georgian Frăţilă: Continuăm un proiect pe care l-am început de anul trecut - respectiv dezvoltarea showroom-urilor. Vrem să fim în cât mai multe oraşe mari ale ţării cu showroom-uri Euphoria.

    Acum suntem prezenţi în Bucureşti, Buzău, Constanţa, Arad, Braşov, Piatra Neamţ. Ne-am dori ca anul acesta să mai deschidem încă două şi să încheiem anul cu opt showroom-uri în România, incluzându-l şi pe cel din Buzău, care este sediul central şi unde avem şi fabrica. De asemenea, dorim să uimim şi la târgul din toamnă, unde vom participa, ca în fiecare an. Acesta este planul pentru anul 2017. În acelaşi timp, am implementat un sistem de dealer. Sunt firme care comercializează mobilă şi doresc să vândă şi bucătării Euphoria. Avem dealeri la Arad, Piatra Neamţ, Constanţa, Braşov, unde showroom-urile sunt deschise prin partenerii noştri.

    Reporter: V-aţi propus un buget de investiţii?

    Georgian Frăţilă: Nu ne-am propus un buget de investiţii, vom investi atât cât va fi nevoie.

    Reporter: Mulţumesc!

    Ştirile zilei

    Revista
    BURSA Construcţiilor

    Vreţi să fiţi la curent cu proiectele iniţiate sau în dezvoltare pe întreg cuprinsul ţării? Care sunt planurile autorităţilor locale în ceea ce priveşte investiţiile în construcţia de locuinţe, spaţii comerciale şi de birouri, infrastructură?

    Vreţi să aflaţi noutăţile pe piaţa materialelor de construcţie?

    Peste optzeci de pagini cu informaţii utile în revista "Bursa Construcţiilor"!

    În exclusivitate - devize pe proiect, preţurile medii ale materialelor şi serviciilor de construcţii.

    Aflaţi care sunt cele mai bune plasamente imobiliare ! Ce şi unde se va construi, care sunt proiectele în curs de execuţie şi toate informaţiile necesare unui investitor pe piaţa imobiliară (preţuri, tendinţe din Bucureşti şi din întreaga ţară).

    Piaţa Imobiliară

    Proiecte

    Amenajări

    Smart City

    Materiale

    Fotoreportaj

    Preţuri

    Finanţare

    Perspective

    Consilier

    Legea

    Internaţional