Producatorul german de baterii de lux pentru baie si bucatarie, KLUDI Romania, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 8,08 milioane de lei. Valoarea reprezinta un avans de 12,5% fata de 2011, cand rezultatele s-au cifrat la circa 7,183 milioane de lei.
Florin Barabas, managing director, KLUDI Romania, a declarat:
"KLUDI Romania a reusit si in acest an sa mearga contra curentului si sa aiba un trend ascendent din punct de vedere al rezultatelor financiare, in pofida scaderii din ultimii ani a pietei de baterii sanitare, sisteme de dus si accesorii. Rezultatele inregistrate anul trecut sunt in linie cu estimarile facute, ceea ce ne confirma faptul ca strategia noastra de dezvoltare respecta si chiar anticipeaza tendintele pietei."
Cresterea considerabila a cifrei de afaceri a companiei, sustinuta de la an la an, se datoreaza mai ales schimbarii comportamentului clientilor finali, care cauta cel mai bun raport calitate-pret. Pe fondul crizei economice, acestia s-au orientat cu precadere catre produsele de o calitate superioara, care le ofera garantia investitiei pe termen lung.










































