Producatorul de caramida si vata minerala Cemacon isi propune sa isi sporeasca in acest an cifra de afaceri cu 40% fata de 2012 si sa atinga o cota de piata de 16% la nivel national. "Pentru 2013 ne propunem continuarea cresterii companiei: volume in conditii de profitabilitate, zonele de distributie, reteaua de parteneri, portofoliu de produse, rebranding, lansarea centrelor proprii de distributie", a declarat Liviu Stoleru, directorul general Cemacon.
Compania a realizat in primul trimestru al anului curent o cifra de afaceri de 6,6 milioane de lei, in crestere cu 81% fata de anul precedent.
Vanzarile cantitative au crescut cu 66% comparativ cu aceeasi perioada din 2012.
Cu toate acestea, rezultatul net al companiei a ramas negativ (-2,5 milioane lei) cu tendinta insa de diminuare fata de primul trimestru din 2012 (-2,87 milioane lei), potrivit datelor preliminare publicate de companie.
Rezultatul negativ a fost determinat in principal de cresterea cheltuielilor de logistica si transport odata cu abordarea de noi zone geografice si cu operatiunile necesare deschiderii unor centre proprii de distributie. In aceeasi directie au actionat cresterile de pret la combustibili, energie si ambalaje raportat la anul trecut, precum si costul suplimentar cu personalul determinat de pornirea mai devreme a activitatii de productie si de schimbarile operate la nivelul echipei.










































