AdePlast, producator autohton de materiale de constructii, a anuntat o crestere de 31% a cifrei de afaceri in primele sase luni ale anului, cu valoare a EBITDA majorata cu acelasi procent.
Evolutia se datoreaza in principal cresterii capacitatilor de productie si flexibilizarii productiei. Toate acestea impreuna cu pozitionarea geografica a platformelor si scaderea considerabila costului de transport au facut ca in prima jumatate a anului AdePlast sa atinga aproximativ 100 milioane lei.
Marcel Barbut, CEO AdePlast, a declarat:
"Odata cu noile capacitati de productie am reusit o prezenta mai prompta in piata alaturi de reselerii nostri si de companiile de constructii. Acest lucru se vede in cifra de afaceri, dat fiind ca degeaba ai un produs la cele mai inalte standarde de calitate daca nu este reprezentat corect in piata si nici nu-l foloseste nimeni."
Marcel Barbut aprecieaza cresterea Adeplast ca fiind multumitoare avand in vedere conditiile de pe piata. Piata este inca blocata pe fondul datoriilor neachitate de stat catre constructori. In schimb compania Adeplast a inregistrat rezultate in crestere in sectorul privat, iar piata home-use a inceput sa se dezmorteasca.
"Aceasta crestere precum si evolutia generala a business-ului ne motiveaza sa continuam procesul investitional, astfel ca la sfarsitul acestei luni vom pune in functiune o noua fabrica de vopsea la Ploiesti, asa cum am stabilit inca de la inceputul anului", declara Marcel Barbut.
Adeplast detine trei platforme industriale situate in Oradea, Ploiesti si Roman.










































