KLUDI Romania, producatorul german de baterii sanitare si-a majorat cu 35% cifra de afaceri in primul trimestru al acestui an comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, respectiv de la 1,43 milioane lei, la aproape doua milioane de lei.
"Primul trimestru a fost unul foarte activ pentru noi, in pofida trendului de pe piata locala a bateriilor sanitare, care este marcata in continuare de recesiune. Ne bucuram ca reusim sa crestem constant si sustinut pe toate liniile de produse si suntem increzatori ca vom mentine aceasta tendinta pana la finalul anului", a declarat Florin Barabas, managing director KLUDI Romania.
Rezultatele peste asteptari obtinute de companie in prima parte a anului s-au datorat cresterii cererii pentru noile colectii, campaniilor promotionale, precum si proiectelor noi dezvoltate alaturi de partenerii.
Desi cumparatorul roman de baterii sanitare este interesat de pret, incepe sa puna tot mai mult accent pe calitatea si design-ul produsului pe care il achizitioneaza. Atunci cand decide sa investeasca intr-o baterie sanitara pentru baie sau bucatarie, este atent la caracterul ecologic al produsului: economie de apa, calitatea materiilor prime etc, conform unui studiu intern realizat de compania KLUDI Romania.











































